biggeorge Lyrics

четвъртък, 22 февруари 2018 г.

Най-странните животни, които сте виждали, докато сте пътували по света!

Най-странните животни, които сте виждали, докато сте пътували по света!

Сетих се тези дни, че Бай Ганьо живее в Африка и ми хрумна, че вероятно е виждал много нетипични за България животни - лъвове, жирафи, маймуни, хипопотами, хиени, гепарди, слонове, крокодили, антилопи, газели ...
Искаше ми се да го попитам какви животни е виждал в Африка, да ми разкаже някоя интересна история.
После се замислих аз какви странни животни съм виждал и се сетих за лъвове, тигри, камили, лами, маймунки в цирка и вълци, мечки и лисици в зоопарка в Стара Загора, ама това не е същото като да ги срещнеш сред природата.
Виждал съм пепелянка в сливенския балкан.
Избягах от нея скорострелно.
Веднъж видях бебе-лалугерче в нивите край Карнобат.
То избяга от мен скорострелно.
Виждал съм дива сърна в нивите край Шумен.
Тя бягаше от едни бездомни кучета.
Предполагам, че вие, които сте пътували повече от мен по света, сте виждали някакви странни и нехарактерни за България животни.
Ако имате някакви интересни случки с тези животни - разкажете ги!
Примерно някой да го е гонила бяла мечка?!?
Или да сте се измъквали на косъм от крокодил?
Може да сте се гмуркали с делфини?
Или някой да се е борил с анаконда?
Да сте яздили бик?
Да сте се надбягвали с антилопи гну?

Любопитен съм дали сред нас има някой форумен Индиана Джоунс.
-------------------------------------------------------------
Източник: Най-странните животни ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!