biggeorge Lyrics

събота, 20 януари 2018 г.

Размерът има ли значение?

Размерът има ли значение?
Какво харесвате?

Анкета: Какво харесвате?

1. Има ли значение размера на пениса, гърдите или дупето?
1.1. Да, има.
1.2. Не, няма.
1.3. Не знам.

2. Какви женски гърди харесвате?
2.1. Малки.
2.2. Средни.
2.3. Големи.
2.4. Аз съм жена и си харесвам моите гърди.

3. Какви женски дупета харесвате?
3.1. Малки.
3.2. Средни.
3.3. Големи.
3.4. Аз съм жена и си харесвам моето дупе.

4. Какви пениси харесвате?
4.1. Малки.
4.2. Средни.
4.3. Големи.
4.4. Аз съм мъж и си харесвам моя пенис.


Въпросите към мъжете са:
Какви женски гърди харесвате - малки, средни или големи?
Какви женски дупета харесвате - малки, средни или големи?
И кое харесвате повече - гърди или дупета?

Въпросът към жените е:
Какви пениси харесвате - малки, средни или големи?
Въпросът и към жените, и към мъжете е:
Размерът на пениса, гърдите или дупето има ли значение?
Бъдете откровени.
За да онагледите личните си предпочитания можете да публикувате линкове или снимки на жени/мъже, чиито тела смятате за красиви.

П.п.: Размерът има значение.
Харесвам жени с малки или средни гърди и с малки или средни дупета.
Трудно ми е да избера между дупета и гърди, но май предпочитам дупета.
Не, че съм дупеман, просто дупетата се виждат по-лесно от гърдите, които са скрити под сутиен.
---------------------------------------------------------------------------
Източник: Размерът има ли значение?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!