biggeorge Lyrics

сряда, 3 януари 2018 г.

Плачеща жена?!?

Плачеща жена?!?
Какво ще направите?

Какво ще направите, ако видите плачеща жена на улицата?
Питам ви, защото тази вечер ми се случи точно това.
Към 21:30 ч, се прибирах към нас и в една пресечка до нашата улица чух плач.
Спрях и се ослушах.
Помислих си, че ми се е причуло, но наистина чух женски плач.
Направо целият настръхнах от ужас.
В една малка странична уличка ми се стори, че видях човек.
Приближих се бавно и се огледах да не ме нападне някой в гръб.
Нямаше други хора.
Бяхме само аз и една жена, която беше седнала на един бордюр в тъмното.
Приближих се към жената, но не прекалено близко, за да не ме нападне, ако е пияна, дрогирана или луда и я попитах:
Аз: - Добре ли сте?
Тя: - Да.
Аз: - Имате ли нужда от помощ?
Тя: - Не.
Аз: - Да извикам ли полиция?
Тя: - Не, абсурд.
Аз: - Добре.
Обърнах се и си тръгнах.
Не можех да извикам полиция.
Какво щях да им кажа: "Тук една жена стои на един бнордюр и реве ... елате да й помогнете, като я успокоите!".
Нямаше спешен случай, поне на пръв поглед.
Стигнах до нас и ми хрумна, че зададох много тъпи въпроси.
Върнах се обратно, за да я питам още нещо:
Аз: - Аз ви питах преди малко, ама за да плачете тук сигурно ви има нещо. Мога да извикам някой да ви помогне - полиция, Бърза помощ ... някой друг ...
Тя: - Не, добре съм. аз ви търсих да ви благодаря за това, че поискахте да ми помогнете, ама вас ви нямаше ...
Аз: - Няма за какво да ми благодарите, просто ви чух, че плачете и реших да видя какво става.
Тя: - Ако искате елате и седнете тук до мен.
Аз: - Няма нужда, ще се прибирам, защото ми е студено и не ми се стои на улицата. Вие цяла вечер ли ще стоите тук? Защото тук наистина е студено! Прибирайте се!
Тя: - Добре съм. И моля ви не ми светете с това фенерче в лицето.
(завъртях фенерчето на телефона към земята)
Аз: - По-добре се прибирайте, не стойте тук в тъмното сама!
Тя: - Не, добре съм си.
Аз: - Е, добре аз ще ви оставям тогава.
Тя: - Приятна вечер.
Аз: - Приятна и на вас. И не стойте тук на студа цяла вечер!
И се прибрах в нас.
Голяма помощ оказах, голямо нещо.
Баси тъпака!
Защо ходя да се правя на герой при положение, че никой не ми е поискал помощта?
Как да помогнеш на човек, който не търси помощ?

Спомням си, че след смъртта на Виола заваляха обвинения към съседите, че не са й помогнали.
А защо, когато приятеля ти те бие ти продължаваш да живееш с него?
Знам, че понякога да избягаш от насилието е най-трудното нещо, но ако не потърсиш спасение няма как и да намериш такова.
Поговорката е: "Помогни си сам, за да ти помогне и Господ".
А вие какво бихте направили, ако видите плачеща жена в тъмна улица в 21:30 ч.?
Правилно ли постъпих в тази ситуация?
Според вас какво трябваше да направя?

Историята е реална, не съм я измислил.
--------------------------------------------------------------------------
Източник: Плачеща жена?!?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!