biggeorge Lyrics

понеделник, 6 ноември 2017 г.

Преди 25 години ...

Преди 25 години ...
От позицията на изминалото време ...

Сега прочетох какво е написал Персиан.
Явно си прави равносметка за миналото въз основа на сегашния си опит, натрупан през грешките, които е правил през тези 25 години.
Аз преди 25 години бях във втори клас.
Дядовците ми току що бяха умрели, а живота ми беше гаден.
Не се адаптирах бързо към променящите се условия и всеки ден ядях бой в училище, защото имах доста голяма уста и сравнително малко мозък.
За съжаление така и не успях да се науча да си държа езика зад зъбите, когато около мен има диктаторски мислещи хора (т.е. скрита или явна диктатура).
От позицията на изминалото време мога да кажа, че за мен тези 25 години прекарани в България бяха напълно и безвъзвратно изгубени.
Това време беше унищожено завинаги благодарение на една група некадърници, които няма да изброявам поименно, че няма да ми стигне мястото в полето за писане.
Забелязвам обаче, че някои хора са доволни от изминалите 25 години.
Явно не са стояли гладни и на студено.
Аз в момента пропускам семейството, което нямам, нормалния живот, развлеченията, младостта ...
Общо взето все дребни работи!
Смятам да ги наваксам в един следващ живот.
Нямам право да се оплаквам.
Важното е, че съм жив.
Даже и това ми е много.
А вие къде бяхте преди 25 години и какво отложихте за по-късно?
За това време успяхте ли да наваксате пропуснатото?
Какво е това, което отлагате в момента?
И къде си мислите, че ще бъдете след 25 години?

След 25 години ще съм в предпенсионна възраст, но без достатъчен стаж за пенсия.
Ще съм изгубил още 25 години заради други некадърници.
Иска ми се да мога да поправя това тук и сега, но не знам как.
Някакви идеи?!?
----------------------------------------------------------------------------------
Източник: Преди 25 години ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!