biggeorge Lyrics

неделя, 19 март 2017 г.

Червената шапчица в политическата гора

Червената шапчица в политическата гора
(детска приказка)





Здравейте, мили деца!
Аз съм Педя човек-Без мозък и днес ще ви разкажа една приказка!

Имало едно време една Червена шапчица.
Един ден тя тръгнала за къщата на баба си с питка хляб и буркан с лютеница поставени в кошница.
Пътят й бил безопасен, защото заобикалял тъмната и страшна гора.
Но понеже питката и лютеницата били натъпкани с наркотици Червената шапчица решила да мине през гората, за да не я хванат полицаите.

Вървяла Червената шапчица през гората и на една поляна видяла Кумчо Вълчо качен на дънер да изнася реч пред горските животни:
- Аз съм истинският десен представител в тази гора - казал Кумчо Вълчо.
- Всички други са ментета, аз представлявам всички десни животни и трябва да гласувате за мен.
Ако не го направите моят приятел Тръмпчо Вълчо от съседната гора ще дойде и ще превземе и нашата гора.
Горските животни се разтреперили от страх и обещали, че ще гласуват за Кумчо Вълчо.
Обаче Червената шапчица не я интересувала дясната политика, затова си продължила нататък.

Вървяла Червената шапчица през гората и на друга поляна видяла Кума Лиса качена на дънер да изнася реч пред горските животни:
- Аз съм истинският ляв представител в тази гора - казала Кума Лиса.
- Всички други са измамници, аз представлявам всички леви животни и трябва да гласувате за мен.
Ако не го направите моят приятел Путкин Лисан от съседната гора ще дойде и ще превземе и нашата гора.
Горските животни се разтреперили от страх и обещали, че ще гласуват за Кума Лиса.
Обаче Червената шапчица не я интересувала лявата политика, затова си продължила нататък.

Вървяла Червената шапчица през гората и на трета поляна видяла Ежко Бежко Таралежко качен на дънер да изнася реч пред горските животни:
- Аз съм истинският представител на мюсюлманите в тази гора - казал Ежко Бежко Таралежко.
- Всички други са мекерета, аз представлявам всички животни-мюсюлмани и трябва да гласувате за мен.
Ако не го направите моят приятел Таралежа Раджуп Юрган от съседната гора ще дойде и ще превземе и нашата гора.
Горските животни се разтреперили от страх и обещали, че ще гласуват за Ежко Бежко Таралежко.
Обаче Червената шапчица не я интересувала политиката на мюсюлманите, затова си продължила нататък.

Най-накрая Червената шапчица стигнала до къщата на баба си и видяла как Бабата изнася реч пред горските животни:
- Аз съм истинският представител на националистите в тази гора - извикала Бабата.
- Всички други са шменти капели, аз представлявам всички животни-националисти и трябва да гласувате за мен.
Който не гласува за мен Ловеца ще го застреля.
Горските животни се разтреперили от страх и обещали, че ще гласуват за Бабата.
Червената шапчица се обърнала и побягнала през гората.
Докато тичала отвсякъде се чували викове на животни-политици, но тя не искала да ги слуша, а само да достави наркотиците в питката и в лютеницата.

И какъв е изводът от тази история, мили деца?
Докато всички се занимават с политика няма кой да оказва контрол над престъпността.
Край!

Всяка прилика с действителни животни и събития е напълно случайна!
Купуването и продаването на гласове в политическата гора е престъпление!

Автор на приказката: biggeorge
17.03.2017 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!