biggeorge Lyrics

петък, 20 май 2016 г.

Моите стихотворения 15: Сънувах те, бленувах те, събудих се

Сънувах те, бленувах те, събудих се

от Джордж Файърбърн
(George Fireburn)

1
Сънувах те
Беше бяла и добра
Бленувах те
Дали мене ти избра

2
Сънувах те
Ти стоеше на прозореца
Бленувах те
Недалеч от черномореца

3
Сънувах те
Малка, сладка и сама
Бленувах те
В пролетната тишина

4
Сънувах те
Запомних аз, че те видях
Бленувах те
И после пак заспах

5
Сънувах те
Но щом отворих аз очи
Събудих се
И мислих за слънчевите ти лъчи

6
Сънувах те
И бях щастлив балък
Събудих се
Но бях сам и жалък

7
Сънувах те
Дано да е за последно
Събудих се
Да обичам за мен е вредно

8
Сънувах те
А от сън спомен няма
Събудих се
Никога няма да бъдем двама

20.05.2016 г.

Стихотворението се посвещава на msdt.

Забележка на автора:Внимание!Всякакво съвпадение на реално съществуващи имена,лица и събития е напълно случайно!Моля това да се има в предвид от всички читатели на стихотворението!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!