biggeorge Lyrics

събота, 12 декември 2015 г.

Несериозни жени ...

Несериозни жени ...
Във "Фермер търси жена" и в България като цяло!

Гледах финалът на предаването "Фермер търси жена".
Честно да си призная много съм разочарован.
Очаквах, че накрая оформилите се двойки ще имат сериозни намерения, а се оказа точно обратното.
Единствените, които може би ще се оженят са Екатерина и Слави и то само защото тя е украинка и иска брак.
Другите двойки са в период на полуразпад.
Божидара и Петър само си губят времето.
Елеонора на финала на предаването отряза Диман, което поставя въпроса защо е участвала в предаването, след като не е имала сериозни намерения.
Поне да си беше тръгнала и да беше оставила Диман с Марго - тя беше рускиня и искаше да се омъжи.
Да не говорим, че Марин се влюби във водещата на предаването, въпреки че имаше две страхотни момичета.
А Камен и Христина още в самото начало заявиха, че не търсят сериозна връзка.
Снощи в предаването на Милен Цветков се оказа, че Лили, една от участничките във "Фермер търси жена", е била обвързана през цялото време.
Това поставя логичния въпрос: "За какво, по дяволите, участват тези жени, след като нямат сериозни намерения или са обвързани?".
Участват, за да ги покажат по телевизията.
Предполагам, че участието в телевизионно предаване вдига цената на жената(не е ясно къде ще се продава след това!).
Подобно поведение е повече от грозно.
Същото, което стана с Диман и Елеонора се случи и с мен, но онлайн.
Говорих си по мейла с едно момиче, с което се запознах в реалността.
Тя ме попита какво искам от живота.
Аз й казах, че искам семейство и тя ме закопа с отговора: "Е, аз пък не искам това! Искам да съм сама и да си гледам кефа!".
Явно затова ме е питала, за да ме откаже, ако имам някакви намерения към нея.
Аз я харесвах, но си давах ясна сметка, че хубавелка като нея няма нужда от някой като мен.
Та извода от личния ми опит и от "Фермер търси жена", както и от много други предавания за запознанства е, че жените в България са много несериозни.
Не могат да създадат семейство, затова и нямат такива намерения.
Не могат да родят, отгледат и възпитат деца, затова и не го правят.
Порастват чак на 30-40-50 години.
Дотогава са малки деца, на които се подаряват плюшени играчки - за справка Десислава от "Big Brother All Stars".
Тя на 36 години, а се държи като тийнейджърка.
И след това аз съм бил инфантилен.
Друг път!
Ако питаш някоя 18 годишна дали иска да се омъжи ще ти отговори, че е малка за това.
Малка е за брак, а не е малка да прави секс и то от десетгодишна.
Да, някои момичета започват да правят секс на тази възраст и то без да са циганки.
И така ... прав ли съм?
Несериозни ли са жените в България?
Масово явление ли е това или са изолирани случаи?
Защо момичетата не искат да се омъжват и да раждат деца?
Защо почват да правят секс на 10, а се омъжват на 40?
Кой греши в начина си на мислене - аз или всички останали?

Сигурно аз, кой знае!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Несериозни жени ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!