biggeorge Lyrics

неделя, 8 ноември 2015 г.

Дупе, цици или нещо друго ...

Дупе, цици или нещо друго ...
Кое поглеждате първо?

Анкета: Кое е първото, което виждате в другия човек?
1. Мъже, кое е първото, което виждате в жените?
1.1. Дупето.
1.2. Циците.
1.3. Краката.
1.4. Лицето.
1.5. Очите.
1.6. Усмивката.
1.7. Формата на тялото.
1.8. Жена съм.
2. Жени, кое е първото, което виждате в мъжете?
2.1. Лицето.
2.2. Очите.
2.3. Усмивката.
2.4. Дупето.
2.5. Мускулите.
2.6. Дрехите.
2.7. Излъчването.
2.8. Мъж съм.


Не намерих такава тема, затова си правя моя.
Уважаеми съфорумци, вие дупемани или цицомани сте?
Като видите една жена за пръв път какво забелязвате най-напред в нея - дупето или циците?
Ако гледате нещо друго - кажете си?!?

Онагледявам темата с едно женско дупе и едни женски цици.
Аз си признавам, че първо зяпам дупето.
Честна Бигджорджевска!
После зяпам и циците, обаче някак си дискретно, защото са фронтално и жената може да ме забележи, че я зяпам.
Докато дупето е отзад и някак си небрежно мога да го гледам дълго време без да ме забележат.
Жените и те могат да се включат в темата, ако искат.
Все пак и те очи имат, зяпат се едни други, да си кажат какво виждат най-напред, когато погледнат друга жена.
Интересно ми е и кое е първото, което виждат жените в мъжете?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Дупе, цици или нещо друго ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!