biggeorge Lyrics

събота, 7 ноември 2015 г.

Убийство от любов или само убийство?

Убийство от любов или само убийство?
Това ли е правилният начин да обичаш?

Вчера в Сливен 28 годишен мъж уби 15 годишно момиче.
Това ли е правилният начин да обичаш?
Аз съм бил влюбен много пъти в различни момичета на различна възраст, но никога не съм искал обекта на чувствата ми да умре.
Самата мисъл е немислима.
За мен това, което този мъж е изпитвал към това момиче не е любов.
Когато човек обича не иска нищо лошо да се случи с любимия му човек, какво остава да го убие.
Вие какво мислите?
За любовта, за обичта и за инцидента от вчера?

Прочетох много гадости за момичето.
Че била малка курва, че била проститутка, че се занимавала с големи мъже.
Никой ли не си дава сметка, че тя е дете и на тази възраст няма много мозък?
Какво се очаква от нея - да се държи като 35 годишна ли?

Ай сектир!
Някои хора са дебили!
Най-лесно е да осъдиш някого.
Много по-трудно е да се поставиш на мястото на другия човек.
Какво трябва да се направи, за да не се случват повече такива неща?
Разбира се, некадърните ни управляващи пак ще вземат грешните решения.
Ще се подходи със забрани и неразбиране на проблема.
Но какви са правилните решения, за да няма рецидив?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Убийство от любов или само убийство?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!