biggeorge Lyrics

неделя, 25 октомври 2015 г.

Гласувахте ли?

Гласувахте ли?
На Местни избори 2015 и Референдума за електронното гласуване?

Анкета: Форумен екзит пол. За кого гласувахте (ще гласувате) днес?

1. Избори за кмет
1.1. ГЕРБ
1.2. БСП
1.3. ДПС
1.4. Реформаторски блок
1.5. НФСБ
1.6. Атака
1.7. АБВ
1.8. Движение 21
1.9. Глас Народен
1.10. Независим кандидат

2. Избори за общински съветници
2.1. ГЕРБ
2.2. БСП
2.3. ДПС
2.4. Реформаторски блок
2.5. НФСБ
2.6. Атака
2.7. АБВ
2.8. Движение 21
2.9. Глас Народен
2.10. Независим кандидат

3. Референдум за електронно гласуване
3.1. Да.
3.2. Не.


Днес гласувах.
Станах рано-рано.
Направо сън не спах.
Отидох до секцията си, влязох вътре и си дадох личната карта.
Намериха ме в двата списъка.
После ми дадоха бюлетинката за референдума и плик.
Питах ги дали да сгъна бюлетинката и те ми казаха да го направя след като отбележа гласа си.
После ми откъснаха две бюлетини за кмет и общински съветници от кочана.
Сгънаха ми бюлетините, сложиха им по един печат и ми ги дадоха.
Влязох в тъмата стаичка, сложих с хирургическа точност хиксове и на трите бюлетини и ги сгънах по указания начин.
Прибрах бюлетината за референдума в плика.
Другите две бюлетини ги сгънах отново, така че да не се вижда за кого съм гласувал.
Излязох от тъмната стаичка, отидох при човека с печата, сложи ми втори печат и ми откъсна контролните номера.
Пуснах плика в едната урна, а другите две бюлетини в другата урна.
Пуснах ги така, че да не се разтворят и да не се види вота ми.
После отидох при жените със списъците, подписах се и на двата, взех си личната карта и си тръгнах.
Прибрах се в нас доволен, че прецаках досегашния кмет като гласувах за най-силния му опонент, който има най-голяма вероятност да го победи.
Гласувах за един независим кандидат за общински съветник.
А на референдума казах едно мощно "Да" на електронното гласуване.
А вие гласувахте ли?
За кого гласувахте?

Отговорете в анкетата по-горе.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Гласувахте ли?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!