biggeorge Lyrics

вторник, 4 август 2015 г.

Семейно насилие!

Семейно насилие!
Биете ли или ви бият?

Анкета: Бой в къщи!

1. Биете ли/Бил ли сте жена си?
1.1. Да.
1.2. Не.
1.3. Аз съм жена.

2. Биете ли/Била ли сте мъжа си?
2.1. Да.
2.2. Не.
2.3. Аз съм мъж.

3. Биете ли/Били ли сте детето си?
3.1. Да.
3.2. Не.
3.3. Аз съм дете.


Мъжът на една приятелка я бил, докато пътували с колата.
Пречела му да шофира, изнервил се и я бушонирал в окото.
И сега е патладжанено синя.
Като отиде на работа ще каже, че е паднала по стълбите.
Не, че някой ще й повярва.
Казах й да му бие шута.
Преносно, не буквално!
На насилието не трябва да е отговаря с насилие.
Въпреки че проявих желание да го сритам, ама тя не иска.
Обичала го.
А той й казал, че като се оженят ще изглежда като ето това момиче:

Момиче се снима всеки ден след сватбата си



One photo a day in the worst year of my life.



При вас има ли домашно насилие?
Сопаджии ли сте?
Биете ли или ви бият?
А детето как е?
Поступвате ли го за профилактика, за да си знае мястото?
Има ли в България семейно насилие?
Или има, ама не и у вас?
Боят средство за възпитание ли е?
Били ли са ви като дете?
Къде ви биеха - в къщи, в училище, на улицата, ... ?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Семейно насилие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!