biggeorge Lyrics

събота, 4 юли 2015 г.

Песен на месеца 7: Deep Zone ft. Vessy Boneva - Летен Кадър

Още една песен, която си заслужава слушането!
Сигурен съм, че от нея ще стане хит.
Веси и Нелина са супер секси!

Deep Zone ft. Vessy Boneva - Летен Кадър Текст

Ти си морската звезда ...
Безкраен океан ...
Аз и ти в летен кадър ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

Знам, че нещо ще се случи тази вечер ...
Залеза не е самотен вече ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

Нещо ще се случи тази вечер ...
Залеза не е самотен вече ...

Ти си морската звезда ...
Безкраен океан ...
Аз и ти в летен кадър ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

Знам, че нещо ще се случи тази вечер ...
Залеза не е самотен вече ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

По-силно от преди ...
Усещам те близо ...
Оставяме следи ...
Незабравими спомени ...

Знам, че нещо ще се случи тази вечер ...
Залеза не е самотен вече ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

Нещо ще се случи тази вечер ...
Залеза не е самотен вече ...

Ти си морската звезда ...
Безкраен океан ...
Аз и ти в летен кадър ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

Знам, че нещо ще се случи тази вечер ...
Залеза не е самотен вече ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

Ти си морската звезда ...
Безкраен океан ...
Аз и ти в летен кадър ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

Знам, че нещо ще се случи тази вечер ...
Залеза не е самотен вече ...
С теб аз искам да съм тук ...
И този нежен звук ...
Аз и ти в летен кадър ...

Deep Zone ft. Vessy Boneva - Летен Кадър + [субтитри]


Deep Zone feat. Vessy Boneva - Летен Кадър (Leten Kadur)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!