biggeorge Lyrics

събота, 9 май 2015 г.

Ако можех да се родя отново ...

Ако можех да се родя отново ...

Днес ставам на трийсет години.
Не мога да повярвам, че съм на тази възраст.
Нормално е човек да остарява, но не съм си представял, че толкова бързо ще стана на трийсет години.
По тази логика за един миг ще стана на четирсет, на петдесет, на шейсет ... и след това ще чакам смъртта си.
Днес се замислих за живота си и се почувствах все едно най-добрите години от живота ми са минали.
Направих си равносметка какво съм искал и какво съм постигнал, какво искам и какво ще постигна.
На първо място ми се иска да имах машина на времето, с чиято помощ да се върна назад и да поправя грешките, които съм допуснал.
Или пак да изживея живота си, но вече с опита на трийсет годишен.
Така няма как да допусна грешки.
Иска ми се да можех да се родя отново!
Ако можех да се родя отново щях да казвам по-често "Обичам те".
Щях по-често да прегръщам хората, които са ми близки.
Щях повече да слушам и по-малко да говоря.
Ако можех да започна отначало щях да бъда по-щастлив от успехите си и по-малко нещастен от неуспехите.
Ако можех да изживея живота си отново щях да пътувам повече.
Щях да уча повече.
Щях да обичам по-силно.
Щях да се раздавам повече.
Щях да оставам повече.
Нямаше да бягам.
Нямаше да се крия.
Нямаше да страдам.
Нямаше да плача.
Ако можех да се родя отново щях да се смея.
Щях да тичам.
Щях да дивея.
Щях да живея.
Щях да казвам на всички какво си мисля.
Щях да изживея живота си по-добре.
Щях да бъда по-добър човек.
Ако можех да се родя отново щях да бъда по-търпелив.
Щях да спя повече.
Щях да работя повече.
Щях да обичам повече.
Ако можех да се родя отново ...
Но не мога!
За съжаление времето върви само и единствено напред.
Не мога да поправя грешките си.
Няма връщане назад.
А напред ме чакат нови грешки.
След години ще ми се иска да съм отново на трийсет, за да поправя грешките, които съм допуснал от тук нататък.
Не искам да греша повече!
Искам да правя само правилни неща.
Не искам да съжалявам за нищо!
Искам да изживея живота си така както мога.
Не искам да страдам!
Искам да съм щастлив.
Не искам да се връщам назад!
Искам да вървя напред и бъдещето да поправи миналото.
Не искам да съм сам!
Искам да обичам и да бъда обичан.
Не искам нищо повече!
Искам всичко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!