biggeorge Lyrics

сряда, 18 март 2015 г.

Женени от пръв поглед!

Женени от пръв поглед!
Безумие или шанс за щастие?

Гледах това предаване по Нова ТВ и изпитах смесени емоции.
За тези, които не знаят за какво става дума мога да ви кажа само едно - гледайте го, няма да съжалявате!
Аз не мога да повярвам на очите си!
Шокиран съм.
За пръв път виждам хора, които се женят без дори да са се виждали преди това.
За миг си представих, че аз съм там и взе да ми става лошо.
Направо краката ми омекнаха.
Целият се разтреперих.
Не обичам да се излагам и то публично, особено за лични неща.
А тези хора се оставиха в ръцете на напълно непознати да им изберат съпрузи.
И сега докато пиша това целия изстивам от ужас.
Ако аз съм там ще си потъна в земята от срам.
Бих се озовал в такова предаване само натъпкан с успокоителни за слонове.
А в гражданското мога да отида само с линейка, на носилка и с лекар, държащ в ръце зареден дефибрилатор.
Ох, лошо ми е!
Взе да ми се гади.
Май ще повърна!
Едното момче на предаването се разплака.
Разбирам го.
Страда, че ще е в окови за цял живот ... шегувам се!
Той просто е емоционален, защото много време си е мечтал за това.
А булката приличаше на кукла!
Двамата са големи симпатяги.
Така-а-а ...
Сега остава и аз да ревна и купона ще е пълен.
Слава Богу, предаването свърши.
За съжаление на най-интересния момент.
Готов съм да съдя авторите на предаването, защото ме лишиха от щастливия край.
Ако краят е лош не искам да го гледам.
Коремът ме заболя.
Трябва да спра да си мисля, че и на мен може да ми се случи същото.
Спокойствие!
Дишам дълбоко!
...
А вие гледахте ли го?
Какво мислите?
Ако бяхте необвързани щяхте ли да се запишете?
Как се чувствахте на вашата сватба?
Щастливи ли бяхте или ви се искаше да избягате на мига?
Какви емоции изпитвахте?
Притеснени ли бяхте или напълно спокойни?
А другият човек как беше?
Кажете си честно, излейте си душите, сега ви е паднало!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Женени от пръв поглед!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!