biggeorge Lyrics

четвъртък, 8 януари 2015 г.

Вярвате ли в сънища?

Вярвате ли в сънища?
Сбъдват ли ви се или това са измислици?

Тази нощ сънувах една позната - беше съвсем сама и няма кой да й помогне, а имаше нужда от помощ.
Събудих се леко разстроен, защото ми се искаше да направя нещо за нея, а в съня си не можах.
И друг път съм я сънувал - тогава й разказах и се оказа, че съм близко до реалността.
Днес обаче няма как да се свържа с нея, защото тя не отговаря на съобщения.
И сега се чудя дали съня ми е отражение на процесите в подсъзнанието ми или е плод на действителни събития.
Честно да си призная предпочитам да е първото.
Вярвате ли в сънища?
Сбъдват ли ви се или това са измислици?
Тълкувате ли сънищата си и ако да, какво ви показват?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Вярвате ли в сънища?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!