biggeorge Lyrics

четвъртък, 18 септември 2014 г.

Жива секс-кукла ...

Жива секс-кукла ...
Или какво става, когато прекалиш с пластичните операции?

Анкета:Пластични операции

1. Бихте ли си направили пластична операция?
1.1. Да.
1.2. Не.
1.3. Правил/а съм си.

2. Коя част на тялото си бихте оперирали?
2.1. Носа.
2.2. Устните.
2.3. Гърдите.
2.4. Корема.
2.5. Ръцете.
2.6. Краката.
2.7. Дупето.
2.8. Половите органи.
2.9. Мозъка(ако ви е в повече или ако не ви стига).
2.10. Друго(уточнете в пост).

3. Правили ли сте секс с пластично опериран/а?
3.1. Да, и ми хареса.
3.2. Да, но не ми хареса.
3.3. Не, но искам да опитам.
3.4. Не, и не искам!


Пускам темата тук, защото ще си говорим за живи секс-кукли. blink.gif
Жена похарчи 30 хил., за да заприлича на секс кукла
Не ме е яд за парите.
Язък за хубавото момиче. mad.gif
В оригиналната статия има снимки преди и след.
Преди операциите е изглеждала прекрасно по всичките ми критерии.
Сега изглежда като изрод.
За какво, по дяволите, й е било да се осакатява така?
Не бих правил секс с нея и не бих искал да я срещам на живо.
Веднъж при мен дойде една клиентка, която си беше направила куп операции, за да заприлича на поп-фолк певицата Глория. wacko.gif
Плаша се от такива жени.
Не ми се струва нормално подобно поведение.
Разбирам, че някои хора имат нужда от пластични интервенции от чисто естетична гледна точка, но да си сложиш по 1000 кубика в гърдите си е прекалено.
Болест ли е това или е просто каприз?
Бихте ли правили секс с подобна жива секс-кукла?
Ако детето ви или друг ваш близък иска да си промени външността с пластични операции ще го спрете ли или ще го подкрепите?
А вие бихте ли се оперирали?
Коя част на тялото си бихте искали да промените и защо?

Само да не станете като тази:
Supervenus - Никоя жена не би искала накрая да се превърне в това!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Жива секс-кукла ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!