biggeorge Lyrics

понеделник, 18 август 2014 г.

Взаимността в любовта!

Взаимността в любовта!
Има я или я няма?

Той: "- Ти си тази, която съм търсил цял живот!"
Тя: "- Но ти не този, когото аз съм търсила!"

или
Тя: "- Ти си този, когото съм търсила цял живот!"
Той: "- Но ти не тази, която аз съм търсил!"

Опитвам се да разбера как хората намират взаимност!?!
Не е лесно да намериш подходящия човек.
Какво се случва обаче, когато отсрещната страна не изпитва същите чувства?!?
Какво става когато двама души се разминават в очакванията и стремежите си?
Какво правите, когато не намирате взаимност?
Продължавате ли да настоявате (да досаждате, да преследвате, да тормозите) или се оттегляте кротко и тихо в мълчание?
Търсите ли съдействие от познати, приятели, роднини на любимия, за да го убедите, че вие сте точния човек за него?
Или подобни действия са обречени още в зародиш?
Страдате ли, ако любовта ви остане несподелена?
Или махвате с ръка и минавате на следващата/следващия?

П.п.: Дискусията не е автобиографична.
Пиша си просто!
Ето едно подходящо за темата клипче:
Arty, Nadia Ali And Bt - Must Be The Love


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Взаимността в любовта!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!