biggeorge Lyrics

сряда, 14 май 2014 г.

Обрязване при мъжете!

Обрязване при мъжете!
За или против?

Анкета: Обрязване при мъжете!
1. Мъже бихте ли се обрязали?
1.1. Да, по хигиенни/религиозни причини, а и секса ще е по-добър.
1.2. Не, харесвам си го такъв какъвто е.
1.3. Жена съм и искам мъжа ми да се обреже.
1.4. Жена съм и не искам мъжа ми да се обреже.
2. Родители бихте ли обрязали момченцето си, докато са малко?
2.1. Да, по хигиенни/религиозни причини.
2.2. Не, сам да си реши като порасне.
3. Одобрявате ли обрязването?
3.1. Жена съм и одобрявам обрязването.
3.2. Жена съм и не одобрявам обрязването.
3.3. Мъж съм и одобрявам обрязването.
3.4. Мъж съм и не одобрявам обрязването.


Прочетох доста неща в Интернет за обрязването(циркумцизията), но никъде не видях мъжки мнения.
Само жени коментиращи мъжка процедура провеждана върху мъже.
Мъже, за или против обрязването сте?
А вие жени?
Мъже, споделете има ли разлика в секса преди и след обрязването?
Жени, същият въпрос, но от женска гледна точка?

Отговорите на въпросите в анкетата по-горе можете да споделите и тук.
Мъже, бихте ли се обрязали и по какви причини?
Циркузмицията, позната още като обрязване или пластика на препуциума е хирургично отстраняване на препуциума (края на кожата, покриваща пениса, която може леко да се движи като покрива и разкрива глава на члена).
Кои са десетте преимущества за мъжа и за сексуалната му партньорка при извършване на циркумцизия?
1. Удължаване на сексуалния акт
2. Намаляване на риска от бактериални инфекции
3. Намаляване на риска от предаване на HPV вирус (папилома вирус)
4. Намаляване на риска от предаване на HIV вирус (СПИН)
5. Лесно поддържане на по-добра хигиена
6. Постигане на отлична естетика
7. Намаляване на риска от проблеми с фимоза при болни от диабет мъже
8. Намаляване на риска от развитие на рак на шийката на матката при сексуалната партньорка
9. Намаляване на риска от генитален херпес
10. Намаляване на риска от развитие на рак на пениса
Ето ви и предимствата и недостатъците на циркумцизията.
Е, какво мислите?
Бихте ли обрязали детето си, докато е малко или бихте го оставили само да реши като порасне?
Колко от порасналите вече деца биха се решили на подобна стъпка?

Ако не знаете какво да отговорите, питайте децата си.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Обрязване при мъжете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!