biggeorge Lyrics

събота, 5 април 2014 г.

Задължително застраховане на имот!

Задължително застраховане на имот!
За или против?

Анкета: Задължително застраховане на имот!
1. Одобрявате ли задължителното застраховане на имотите в България?
1.1. Да.
1.2. Не.
1.3. Не знам и не ме интересува.
2. Застрахован ли е домът ви?
2.1. Да.
2.2. Не.
2.3. Не знам и не ме интересува.
3. Каква застраховка на дома бихте платили?
3.1. 0-10 лв.
3.2. 11-25 лв.
3.3. 26-50 лв.
3.4. 51-75 лв.
3.5. 76-100 лв.
3.6. над 100 лв.


Днес ходих до застрахователното си дружество и платих годишната застраховка на имота, в който живея.
Струваше ми 70 лева.
Откакто стана земетресението в Перник ми се искаше да сключим подобна застраховка и миналата година за пръв път го направихме.
Тази година отново се застраховахме и сега съм спокоен, че каквото и да стане няма да останем на пътя.
Мислех си, че след наводненията и другите бедствия, които ни се струпаха хората ще осъзнаят нуждата от подобно застраховане, но явно никой не мисли за бъдещето си.
Вие застраховали ли сте дома си?
Ако не сте, бихте ли застраховали имота си?
Каква застраховка бихте платили?
Одобрявате ли задължителното застраховане като мярка задължаваща хората да се погрижат за домовете си?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Задължително застраховане на имот!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!