biggeorge Lyrics

неделя, 9 февруари 2014 г.

Македония е последният проект на Коминтерна

Македония е последният проект на Коминтерна
А в България комунизма все още живее в умовете на хората

Македония – последният проект на Коминтерна (Епизод 1, 1 част)
Македония – последният проект на Коминтерна (Епизод 1, 2 част)
Македония – последният проект на Коминтерна (Епизод 2, 1 част)
Македония – последният проект на Коминтерна (Епизод 2, 2 част)
След като изгледах и двете части на филма в мен се породи емоционална реакция.За съжаление няма думи, които могат да опишат чувството да бъдеш обявен за чужденец в собствената си държава.
Не може да се опишат и тормоза, на който биват подложени българите, които са обявени за македонци по партийна линия.
За да почувстваш тази болка трябва лично да го изпиташ.
За съжаление във филма не бяха споменати македонските бежанци.
Те, въпреки че са избягали от гоненията в съседните ни държави, защото са българи също биват обявени за македонци в собствената си родина.
Това се случва по същото време, по което се извършва и насилствената македонизация на Пиринския край.
Всеки, които се обяви за българин бива преследван с всички сили от народната власт.
Стотици хора попадат в затвора или в лагерите, само защото искат да бъдат българи.
Македонското клеймо бива сложено върху стотици хиляди хора в цяла България.
Домът на моя прадядо е подпален три пъти - за сплашване, за да спре да твърди публично, че е българин, след като властта го е обявила за чистокръвен македонец.
За награда, че има българско самосъзнание комунистите го оставят без работа и доходи - да умре като бездомно куче.
Слава Богу, предците ми са оцелели, макар и не за дълго.
Но не само за тях ми е мъчно.
Преди години един съученик, чийто дядо е работил за ДС реши да разкрие на всички моят истински произход.
Първоначално не разбрах за какво говори.
Аз съм си българин, чувствам се българин и такъв ще си остана.
Но след това стана ясно, че аз всъщност съм македонец - тогава осъзнах защо приятелите ми се държаха странно.
Не мога да опиша как се почувствах.
Но тогава разбрах защо хората около мен се държат странно - та аз бях македонец, чужд човек, не българин.
Македонското клеймо на Държавна сигурност няма измиване или премахване.
А факта, че двайсет години след края на комунизма хората все още вярват на лъжите на ДС е показателен, че България никога няма да може да се освободи от диктатурата.
Комунизма вече е начин на мислене и не може да бъде изтръгнат от умовете на хората.
И много хора си мислят, че като остареят комунистите и умрат комунизма ще си отиде.
Не, това няма да стане, защото комунистите учат децата и внуците си как да мислят и действа като комунисти.
Така комунизма се обновява, предава като фамилен завет от поколение на поколение.
А тормоза над хората никога няма да спре.
Това, което комунистите направиха с българския народ не са го правили никои други.
Затова комунизма е най-голямото зло, което се е случвало на България в цялата й многовековна история.
Комунизма ни научи да се мразим, да бъдем прости и ограничени, да не бъдем хора, а зверове.
Изгубихме човечността си и забравихме какво всъщност значат думите "българин" и "България".
Тук трябва да прочетем едно вечно стихотворение:

Аз съм българче
Иван Вазов

Аз съм българче и силна
майка мене е родила;
с хубости, блага обилна
мойта родина е мила.

Аз съм българче. Обичам
наште планини зелени,
българин да се наричам -
първа радост е за мене.

Аз съм българче свободно,
в край свободен аз живея,
всичко българско и родно
любя, тача и милея.

Аз съм българче и расна
в дни велики, в славно време,
син съм на земя прекрасна,
син съм на юнашко племе.

2 коментара:

  1. НИЕ СМЕ МАКЕДОНЦИ СЛАВЈАНИ И НЕМАМЕ НИКАКВА ВРСКА СО БУГАРИТЕ НА ХАН АСПАРУХ КАКО МОЖИ ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ДА Е БУГАРИН КОГА Е РОДЕН ВО ЕГЕЈСКА МАКЕДОНИЈА НЕ РОДЕН ВО БУГАРИЈА КАКОВ АМАЛГАМ СТЕ ВИЕ БУГАРИТЕ ДОЈДОА КАЈ ВАС ЕГЕЈСКИТЕ МАКЕДОНЦИ И ОДМА ГИ НАПРАВИВТЕ БУГАРИ ПА И ВИЕ НЕ СТЕ БУГАРИТЕ ОД АСПАРУХ ВИЕ СТЕ ТРАКИЦИ ОРГИНАЛНИТЕ БУГАРИТЕ СЕ ТУРКИ НАРОД ШТО НЕМАТ НИКАКВА ВРСКА СО ВАС САМО ТОА ШТО ВИЕ МУ ГО НОСИТЕ НИВНОТО ИМЕ БУГАРИ РЕАЛНОТО ИМЕ НА ВАШАТА ЗЕМЈА Е ТРАКИЈА И ВИ СТЕ МЕШАНИ ОТРОДЕНИ МАКЕДОНЦИ ТУРЦИ И ЦИГАНИ И ТОА Е ТО КАДЕ СТЕ МАКЕДОНЧИЊА КАДЕ СТЕ КАЈ ОТИДОВЕ ЗА ВАС ПЛАЧЕ МАЈКА ЕГЕЈКА ЗА ВАС ПЛАЧЕ МАЈКА МАКЕДОНИЈА.

    ОтговорИзтриване
  2. Македонците са българи. :)
    Македония е българска. :)
    Когато фактите говорят и сърбоманите мълчат. :D

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!