biggeorge Lyrics

събота, 15 февруари 2014 г.

Почистване на сребро!

Почистване на сребро!
Една работеща рецепта!

Повреди ми се закопчалката на сребърната верижка.
Занесох я на златар да ми я поправи.
Той оправи закопчалката и я почисти.
Като си я вземах ми даде съвет да я почиствам с лимонтозу(винена киселина, лимонена киселина) и вода.
Купих си от магазина пакетче с лимонена киселина.
Изсипах го в една метална чашка(с вместимост около 50 мл.) и добавих вода.
Очаквах сместа да избухне, но нищо такова не се случи.
След това нагрях чашката на котлона, докато кристалите се разтвориха напълно.
В течността пуснах държачката на камъка ми, която също е сребърна и беше замърсена.
След 15 минути извадих държачката и с помощта на малко алуминиево фолио я почистих.
Вместо фолио можете да използвате и четка за зъби.
В крайна сметка държачката светна.
Златаря ми каза да не използвам сода(което аз опитах с верижката) или паста за зъби, защото мръсотията не се маха и среброто се чисти още по-трудно.
Човекът се оказа прав, че с лимонтозу и вода може да се почисти сребро.
Една работеща рецепта!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Почистване на сребро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!