biggeorge Lyrics

петък, 17 януари 2014 г.

Мога ли да убия ...

Мога ли да убия ...
куче, ако ме нападне?

Днес сутринта отивайки за работа на 100 м. от нас срещнах две кучета и стопанина им.
Едното(по-голямото) започна да ме лае, още докато бях на разстояние и като се приближих се нахвърли отгоре ми озлобено.
Другото куче беше по-малко и пак ме лаеше, но не смееше така да се спуска към мен, само обикаляше наоколо и подкрепяше по-големия си събрат да ме ухапе.
Голямото псе се опита да ме захапе в гръб, но аз имам опит и бързо се извъртах да съм все с лице към него.
Като се опитах да го изплаша, то се ядоса още повече, което на практика означава, че кучето е домашно - бездомните бягат и не смеят да се доближат до човека, какво остава да те нападнат.
Всъщност мен бездомни кучета не са ме хапали, веднъж ме ухапа едно домашно гледано куче.
Тогава си дадох сметка, че бездомните кучета не са опасни, страшни са домашно отгледаните зверове.
Собственика на кучетата направи вяли опити да си усмири псетата.
Успях да премина покрай тя и се отдалечих, но голямото куче продължи да ме следва и да ме лае още 50 м.
Днес ще си купя лютив спрей, явно имам нужда от него.
Питам се следното:
Мога ли да напръскам куче с лютив спрей и нося ли наказателна отговорност за това?
Мога ли, докато кучето е олютено да го убия, примерно като му стъпя на врата?
Това жестокост ли е или самозащита?
Какво мога да направя спрямо собственика на кучето?
Мога ли да го напръскам и него с лютивия спрей?
Трябва ли да викам полиция или да се оправям сам в бъдеща подобна ситуация?

За убийство на кучкар няма да питам - знам, че за това се лежи в затвора!
Сутринта се отървах без драскотина - единствено успях да се разсъня за 5 секунди, когато псето се нахвърли отгоре ми.
Според мен човека насъска кучетата си срещу мен, което на практика си е нападение чрез животно.
Чудя се кому направих нещо лошо, че да иска смъртта ми?!?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Мога ли да убия ...

3 коментара:

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!