biggeorge Lyrics

петък, 8 ноември 2013 г.

Брак с циганка/циганин?

Брак с циганка/циганин?
Как ще реагирате?

Едва днес успях да прочета всички постове в темата за ксенофобията и ми направи впечатление един въпрос на ku4eto 6aro :
=====================Цитат=====================
Как бихте реагирали, ако детето ви се ожени/омъжи за циганка/циганин?
==============================================
Искам само да допълня този въпрос с още няколко :
Как бихте реагирали, ако детето ви се ожени/омъжи за негърка/негър, за туркиня/турчин, за арабка/арабин, за азиатка/азиатец, за жена/мъж(човек от собствения си пол)?
И как ще реагирате, когато имате внуче, което е различно от останалите деца?
Към неженените съфорумци - бихте ли се оженили/омъжили за циганка/циганин, за негърка/негър, за туркиня/турчин, за арабка/арабин, за азиатка/азиатец, за жена/мъж(човек от собствения си пол)?
И как ще реагирате, когато имате дете, което е различно от останалите деца?

И без лицемерие, моля ви!

П.п.: Кое от тези деца бихте/не бихте осиновили и защо?

П.п.п: Аз бих се оженил за всяка, която е достатъчно интелигентна, за да знае какво да прави с мен.
Ако в скоро време не се появи някоя съм готов да се омъжа, само и само да не съм сам - да, това беше заплаха към женската половина на човечеството.
Въоръжен съм(със собственото си тяло) и смятам да използвам оръжието си по предназначение!
Дреме ми на ... за кого ще се ожени/омъжи детето ми стига да е щастливо, а не нещастно като повечето българи.
Не ми пука дали ще е различно детето/внучето ми - моето гардже си е най-хубаво!
И бих си осиновил всякакво дете само и само да си имам дете.
Сцената е ваша!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Брак с циганка/циганин?

2 коментара:

  1. аз бих осивновила абсолутно всяко дете или микс от горе изброените,както и бих се оженилаза абсолутно всякакав муж независимо от расата и религиата му стига характера да ми отговаря-а ако имам жазможност да избирам 6те избера негар,а на второ азиатец и тн-бялата раса ми е 4ак на последно място като визиа хаха НО ако е мусулманин 6те гледам да го избегна за всеки слу4еи,а ако се налага и се изку6а само ако е то4но като европеец по характер и мн 6те го изпитвам преди да се обваржа,и никога няма да отида в неговата страна ,ако децата са ми малки-в пове4ето слу4еи завар6ва зле

    ОтговорИзтриване
  2. ааа вса6тност не-не бих се оженила за циганин независимо булгарин или не,за6тото те са с по промити мозаци и от арабите! става само при условие,4е е завар6ил университет( ина4е 6те е индиянец,това не вайи за булгарите),не живее в гето и не об6тува с цигани,ама не за6тото са ло6и хора,а за6тото така 4овек си сваля нивото и изглупява-с каквто се сабере6 такав става6.доста цигани сам познавала и от ли4ен опит говоря-не стават!!!

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!