biggeorge Lyrics

вторник, 8 октомври 2013 г.

Късметлии ли сте?

Късметлии ли сте?
Участвате ли в игри и печелите ли от тях?

През последните няколко седмици участвам в игра, в която се опитвам да спечеля смартфон.
Имам нужда от нов телефон, защото от 2009 година ползвам телефона на баща ми(Нокиа 1616).
За сега нямам успех в играта и май няма и да имам.
А имам познати, които все печелят награди от разни игри.
Не разбирам как хората печелят?
Въпрос на късмет ли е или просто игрите са нагласени?

Преди години исках да си спечеля уокмен - не спечелих, купих си.
След това исках да спечеля телефон - не спечелих, купих си.
Много исках да спечеля компютър - естествено не спечелих, купих си.
Исках да спечеля ЛЕД телевизор - и какво мислите, че стана ... не спечелих, купих си.
Само дето моите покупки са изгладувани, изстрадани и постигнати с толкова труд, че накрая ми се свиди да ги ползвам.
Сега искам да спечеля този телефон, защото не ми се събират пари за смартфон.
Ако не спечеля ще си купя една Нокиа 100.
От скоро започнах да се оглеждам и за игри за фотоапарат или камера.
Подозирам, че отново няма да спечеля и ще трябва да си купувам сам.
Не е честно някои хора да получават наготово това, което аз постигам с толкова много усилия.
Един момент ... аз за награди ли говоря или за нещо друго, че и аз съвсем се обърках?!?
Не съм сигурен вече.
Моят късмет е нематериален.
Примерно ако метеорит удари планетата и избие всички на нея аз ще съм единствения оцелял.
Или ако Потопа се повтори аз ще карам сърф на гребена на цунамито заливащо света.
Или ако извънземни решат да унищожат планетата аз ще съм единствения, когото ще се евакуира преди края.
Така че ако искате да оцелеете в критични ситуации се навъртайте около мен.
Но ако искате охолен живот в ежедневието - намерете си някой друг.
Вие късметлии ли сте?
Участвате ли в игри и печелите ли от тях?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Късметлии ли сте?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!