biggeorge Lyrics

сряда, 18 септември 2013 г.

Недорасъл ли съм?

Недорасъл ли съм?
Жените не ме приемат на сериозно!

Имам следния проблем(чудя се дали е реален!?!):
Жените не ме приемат на сериозно!
Държат се с мен като с малко момченце.
Като кажа, че съм на 28 години и не ми вярват.
Искат ми лична карта за доказателство.
Вярно е, че съм младолик, ама чак пък толкова ...
Какво да правя?
Как да убедя жените, които харесвам, че съм достатъчно зрял за сериозна връзка?
Как пък няма една, която да види мъжа в мен?

Все някакво дете виждат и все е недорасло и инфантилно.
Ами не съм дете.
Да, понякога дрънкам простотии и се шегувам с неща, които не са смешни, но това е производствен дефект.
Направо ми се иска да си скъсам памперса от яд!
Някой да има решение на този проблем?
Съфорумци, как убедихте жените си, че сте най-подходящия мъж?
Съфорумки, как разбрахте, че мъжете ви да зрели и на тях може да се разчита?
В крайна сметка жените около мен прави ли са, че съм недорасъл или грешат?


П.п.: Предварително искам да заявя, че брада и мустаци няма да си пускам.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник: Недорасъл ли съм?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!