biggeorge Lyrics

петък, 21 юни 2013 г.

Писмо до любимата 9: Раздяла!

Писмо до любимата 9: Раздяла!

от Джордж Файърбърн
(George Fireburn)


Здравей,любима! Изображение
Сигурно се чудиш какво се случи по-нататък ... сега ще ти разкажа.

Май


И така на 12 май гласувах.
Станах в 07:00 Изображение ,облякох се и отидох до изборната си секция.
Влязох вътре и си дадох личната карта.
Жените ме намериха на списъка,записаха ми ЕГН-то и номера на личната карта.
Взех си бюлетина,сложиха ми печат на нея и тръгнах към тъмната стаичка,когато се сетих,че ми трябва химикал.
Попитах жената с бюлетините и тя каза,че имало вътре в стаичката.
Влязох и седнах на столчето.
Разгънах фермана и намерих номер 26 - Зелените. Изображение
С хирургическа точност сложих един хикс,който да не излиза от рамките на квадратчето.
След това сгънах бюлетината и тръгнах да излизам,но се сетих да погледна пак дали точно Зелените съм означил.
Е,тях си бях избрал. Изображение
След това излязох,сложиха ми втори печат на бюлетината и я пуснах в урната.
Отидох и се подписах се на списъка срещу името си,взех си личната карта и си тръгнах.
Прибрах се в нас доволен,че дадох гласа си за тези,за които бях решил.
Дали е бил правилен избора ми ще разбера след време.
Та така ...
В крайна сметка гласувах за Зелените. Изображение
А ти за кого гласува,любима?
За съжаление изборите на 12 май минаха и си заминаха! Изображение
Оказа се,че всички партии са загубили тези избори,проведени при рекордно ниска избирателна активност.
Накрая парламентарно представени бяха едва 38,83 % от гласоподавателите.
Бъдещото правителство ще управлява с малцинството от гласовете на българските граждани.
А ако е управление на една партия,която е в малцинство в този парламент,то управлението на България ще е малцинство на малцинството.
По конституция правителството трябва да работи за целия български народ.
Но всяка от четирите партии(ГЕРБ,Коалция за България,ДПС,Атака) минали 4 %-та бариера е подготвена да обслужва само интересите на своите хора,а не на всички българи.
За да се промени ситуацията в държавата според мен са нужни няколко неща:
1. Премахване на 4 % бариера за партиите.
2. Задължително гласуване за всички граждани на България имащи право на глас.
3. Приемане на смесена избирателна система - 120 депутати избрани от партийни кандидатски листи по пропорционалната избирателна система и 120 депутати избрани от независими кандидати,издигнати от инициативни безпартийни комитети по мажоритарната избирателна система.
4. Премахване на имунитета на депутатите.
Прав ли съм,любима?
Цялата седмица след изборите партиите и техните лидери мълчаха като риби.
А през това време аз се мъчех да си оправя режима на спане.
Най-накрая успях през съботата и неделята. Изображение
В понеделник,на 20 май купих нов телевизор - LG 29MN33D-PZ. Изображение
Всъщност първо отидох до Търговията да купя малко перилни препарати.
Ходих и на работата на баща ми да им занеса молбата за неплатен отпуск за два месеца.
Те ми дадоха допълнително споразумение,че му увеличават заплатата от 290 на 310 лева,което той трябваше да подпише.
Върнах се,подписахме споразумението,отидох до банката изтеглих 500 лева от спестяванията ми и отидох на работата на баща ми,за да занеса подписаното допълнително споразумение.
След това на връщане минах край "Билла"-та и се качих на втория етаж в "Техномаркет"-а.
Там срещнах един колега,който също беше дошъл да си купи телевизор.
Помогнах му да си избере модел,но като дойде време той да ми прави компания при моята покупка се изниза,защото "щели да му оберат колата".
След това и аз си купих телевизор.
Занесох го до нас и се опитах да го сглобя,което се оказа трудна за мен задача.
С цялата си простотия счупих едно от щифтчетата на стойката.
Успях да сглобя стойката на телевизора,въпреки счупеното щифтче,но сега телевизора се държи изправен само на едно здраво щифтче и два винта.
Е,три от четири прикрепящи елемента е по-добре от нула,но по-доволен щях да съм ако не бях счупил нищо.
Да се ева и в простата глава,да се ева! Изображение
През месец април си купих мултицет и на втория ден го повредих безвъзвратно!
Моля се на Бог дано телевизора да оцелее!
Иначе образите се виждат прекрасно!
Миналата година за рождения си ден си подарих очила за мен,майка ми и баща ми,а на този рожден ден - цял телевизор.
Е,какво мислиш,добра покупка ли направих,любима? Изображение
На 22 май,сряда,изтеглих още 100 лева от спестяванията ми в банката.
На 23 май,четвъртък отидох на зъболекар-хирург и си извадих долния десен мъдрец.
Това беше оживял кошмар!
Имаше упойка в конски дози,много болка,много кръв,бормашина,шила,клещи,куки,пили,игли,конци ...
Боже,беше ужасно! Изображение
Започнахме в 10:40 ч.
Докторът ми сложи упойка - два пъти,защото първата доза не ме хвана напълно.
След това със скалпела ми сряза венеца и започна да дълбае коронката на мъдреца.
Самият мъдрец беше наръган под седмия зъб.
След като разби коронката извади корена на зъба - борбата беше жестока.
Като започвахме доктора каза,че зъба е чепат,а накрая осъзна,че този зъб не искаше да излиза от устата ми.
Когато ми извади зъба изпитах облекчение.
Бях като пребит. Изображение
Все едно ме бяха налагали банда подивели маймуни.
Имах кръв по лицето,устната ми беше разранена,кървях,а главата ми пулсираше.
Измих си леко лицето и тръгнах към нас.
Как се прибрах - не знам.
Купих си пътем лекарства от една аптека - антибиотици и успокоителни.
Реших да не се прибирам директно в нас,а се разходих малко из града.
Хората се плашеха като ме видят.
Прибрах се в нас,седнах пред компютъра и се опитах да избутам деня.
Вечерта упойката ме беше поотпуснала и болката ме тормозеше зверски.
Едвам се нахраних.
Не можех да си отворя устата. Изображение
Мъките ми продължиха цяла седмица.
В понеделник,27.05.2013 г.,отидох на контролен преглед - оказа се,че всичко си зараства както си трябва.
В сряда,29.05.2013 г.Извънземното,приятелката на Анонимницата имаше рожден ден и аз й пратих картичка.
Реакцията й беше вяла - аз труп да бях повече щях да й привлека вниманието.
Ако това момиче имаше някакъв интерес към мен надали щеше да ми напише такъв служебен отговор. Изображение
Тогава за пръв път се усъмних в думите на Анонимницата,че щяла да ме запознае с Извънземното.
Имаше само един начин да науча истината и смятах да го приложа на практика!
В четвъртък 30.05.2013 г.,отпуската ми свърши и се завърнах на работа.
В обедната почивка отидох при доктора и той ми махна конците.
Вечерта като се върнах в нас усетих,че точно до седмия зъб имам някакво парченце кост.
Помъчих се да го извадя с езика си,но вместо това го натиках навътре в дупката.
На следващия ден,петък,31.05.2013 г.,отново отидох при доктора и той нищо не ми извади от дупката във венеца,а ми натика лекарство.
Като се върнах на работа чух какво си говори колежката Цербер с колегата Началник - как си разглеждала профила в системата,кога била регистрирана и т.н.
Реших и аз да се потърся в системата и установих,че с моите три имена има стотици хора.
Едвам се намерих.
След това ми хрумна,че е добра идея да проверя в системата дали адреса на Анонимницата,който тя ми даде е верен.
Написах й името и фамилията и ми излязоха стотици резултати.
Все едно се опитвах да намеря игла в куп със сено.
Добре,че знаех на коя дата и месец е родена.
Използвах търсачката на браузъра и след 10-15 минути я намерих.
Адресът се оказа верен! Изображение
Е,поне за това не ме беше излъгала.
След това в едно от писмата си до нея й намекнах,че я търся в системата и тя се изнерви яко.
Докато се мотках и чаках работния ден да свърши ми хрумна още една гениална идея - защо да не потърся в системата и Извънземното.
Надали щях да я намеря,но все пак нищо не пречеше да опитам.
Ако беше реална личност би трябвало да я има записана,нали така,любима?
Потърсих я и ми излязоха стотици резултати.
Слава Богу,знаех и нейния рожден ден и месец.
След 10-15 минути я намерих.
Не бях сигурен дали е тя,но предположих,че има голяма вероятност тази да е Извънземното.
Потърсих й адреса в Гугъл Карти и се оказа,че като са го въвеждали в системата са го сгрешили.
Голям кеф! Изображение
Хем не знаех дали това е Извънземното,хем не знаех дали това е точния адрес.
Реших да рискувам и като се прибрах в нас пратих на Анонимницата линк към адреса на Извънземното.
Реакцията беше страшна!
Тя се ядоса и започна да ме заплашва и обижда,че ако направя нещо лошо на приятелката й ще ми се случат много лоши неща.
Чудно как за година и половина познанство това момиче не е проумяло,че на никого нищо лошо няма да направя.
Попитах я.
Тя изля още една камара простотии - как съм заплашвал сигурността им,как съм злоупотребил с личните им данни,как ще се оплачат на шефовете ми и ще си изгубя работата.
Накрая й казах,че ако не спре да драматизира ще я блокирам. Изображение
В крайна сметка по цял ден въвеждам лични данни и за сега нямаме проблеми със сигурността.
А това,че им знам адресите нищо не значи - аз нямам никакви намерения да им ходя на гости.
Още повече,че те също ми знаят адреса,телефона,къде работя и един куп други лични неща.
Кой е по-заплашен?!? Изображение
Но във всичките си приказки Анонимницата се издаде,че Извънземното изобщо не знае,че тя смята да ни "сватосва".
Т.е. всичко това е било една голяма лъжа - поредната!
След като го осъзнах блокирах мейла на Анонимницата.
Нямам никакво намерение да си пиша с хора,които си играят с мен.
Вече съм го преживял това и знам до какво води - до безкрайни нощи на рев и мъка.
Няма да се оставя да страдам по същия начин втори път.
Ами ако бях повярвал на Анонимницата и бях отишъл в София при Извънземното да й се свалям - какво щях да правя тогава?
Излагацията щеше да е страшна!
Много гадно ми стана! Изображение
Не съм ревал,любима,но ми беше мъчно.
Аз имах по-големи очаквания от Анонимницата - да е честна с мен,а не да ме въвежда в заблуждение.
Както и да е!
За пореден път едно приятелство,на което възлагах големи надежди отиде в боклука.
Петък беше гаден ден! Изображение

Юни


В събота,01.06.2013 г.,пак ходих при него - в частния му кабинет и той пак ми натика лекарство.
В понеделник,03.06.2013 г.,ми писна от костицата забита във венеца ми и отидох при моята зъболекарка.
За 10 лева тя бръкна в дупката във венеца ми и се оказа,че там има парче от коронката на зъба.
Супер,няма що! Изображение
Нима доктора не го е видял?!?
Сигурно слепотата му се дължи на ниската цена(40 лева),която ми поиска за ваденето на мъдреца или на факта,че никаква почерпка не му занесох след това.
Ами да си е поискал повече пари или директно да си беше поискал подкуп - аз да не чета мисли! Изображение
Както и да е!
А във вторник,04,06.2013 г.,дойде официална заповед,че ще ни удължат проекта по ОП РЧР с една година до края на 2014 г.
Ура-а-а! Изображение
Поне заплатата ми ще стане от 400 на 500 лева,но чисто промяната е от 313,61 на 391,95 лева.
Дори и за моя град това е ниска заплата,но и това е по-добре от нищо!
Може би ще имаме и нови колеги - да се надяваме,че ще са от женски пол,в моята възрастова група,необвързани,красиви,умни,забавни,ще ме харесват и ще искат да имат нещо общо с мен.
Ебахти фантазията! Изображение
В сряда,05.06.2013 г.,за награда,че ще остана да работя за по-дълго време колегите ме оставиха сам самичък за цял ден и заминаха на обучение в Несебър!
Любима,да ти се похваля - пред нас общината започна да прави ремонт на водопроводната система и е много интересно как съседите се щурат и не знаят какво да правят.
Това е като театър на живо!
Ще видим какво ще стане и дали няма да ни спукат канализационните ни тръби.
До края на седмицата бях претоварен с работа.
Следващата седмица започна добре,получих си заплатата,платих си сметките,купих храна.
Реших да си сменим личния лекар,затова си изтеглих бланки от сайта на НЗОК.
С колежката Бобонка,Началник и Цербер решихме да отидем на боулиг,но не успяхме да се организираме цяла седмица.
В петък,14.06.2013 г.,новото правителство и Парламента назначиха Делян Пеевски за шеф на ДАНС. Изображение
Това предизвика протести,с които и аз съм съгласен на 100 %.
В крайна сметка протестите накараха Слави Трифонов да популяризира моята идея за задължителното гласуване.
Ще видим какво ще стане!
Със сигурност политиците по един или друг начин ще извъртят нещата срещу хората.
Винаги са го правили и сега пак ще го направят!
Но ще видим кой е кум,кой е сват и кой на булката е брат. Изображение
Същия този ден си отворих устата и издразних колежката Клюкарка.
Сам съм си виновен,изобщо не трябва да говоря,защото само дразня хората.
Тя разказваше,че всеки си има глисти в червата,които смилат храната.
Аз й казах,че нямаме глисти,а микроорганизми.
И й казах да си говорим за глисти точно преди обяд.
В 14:30 часа тя започна да развива теории,че циганите,които са бездомни ще се нанесат да живеят в жилищата на българите,а собствениците ще бъдат изгонени от домовете си.
Като доказателство за думите си тя приведе пример,че имала квартирантка,която не мога да изгони,защото имала 4 деца.
Аз й казах,че това е глупост,че има неотменими човешки права като правото на лична собственост.
И че това право се защитава от Конституцията на Република България. Изображение
Казах й също,че е ужасен човек,защото вярва в такива неща и ги разпространява като истина,въпреки че са очевидни лъжи.
Тя се вбеси.
Отвърна ми,че я мразя,че й мисля злото,че не мога да я понасям,че имам лоши помисли към нея,че я обиждам така както не я е обиждал мъжа й и сина й.
Започна да ме плюе в 15:00 часа и не спря до 17:00 часа.
Аз нищо не й отговорих.
Мълчах си през цялото време съжалявайки,че съм си отворил устата да й казвам каквото и да е.
Съботата и неделята ми бяха тотално развалени,след като псевдо-скандала й.
Аман от простотия! Изображение
В понеделник,17.06.2013 г.,не й проговорих целият ден.
Всъщност не й проговорих цялата седмица и реших да не й говоря никога повече.
Трябва да убия простотията с мълчание.
Така направих от втори до четвърти курс във висшето - не си говорех с неадекватните си колеги,които мислеха само за наркотици,алкохол и секс.
В четвъртък,20.06.2013 г.,отидохме на боулинг.
Аз събрах 45 точки - пълна излагация.
Не можех да хвърлям топката с една ръка,затова я хвърлях с две ръце.
Спуках се да се смея.
Най-много точни събра колегата Началник,но аз бях доволен,че изобщо успях да съборя дори и една кегла.
Там в залата имаше едни англичани,които бяха много добри.
На тръгване дойдоха други англичани,на който им казах:"Гуд лък!",а те ми отговориха:"Тенк ю!".
Казах две думи и вече знам английски! Изображение
След боулинга отидохме в едно заведения и колегите си поръчаха храна,а аз само една кола.
Целият ден ме болеше операцията на мъдреца и нямах сили за ядене.
Нямах и апетит.
Явно си бях разтегнал мускула,които доктора ми сряза по време на операцията.
Мамка му и късмет!
Разделихме се по живо по здраво и се прибрах в нас.
През тази седмица осъзнах,че нито колежката Бонбонка,нито колежката Цербер имат намерение да ми се свалят по някакъв начин.
Осъзнах и,че никоя от жените,които съм срещал в живота си до сега не са имали такива намерения.
Кофти извод,а,любима? Изображение
Ремонта на водопроводната система около нас е в пълна сила и не се знае кога ще свърши.
Пълен кошмар!Изображение
Водата ни е с ужасно качество.
Но поне имаме течаща вода.
Обещавам ти,че в следващото си писмо ще ти разкажа още неща за живота ми!
До скоро,любима! Изображение

12.05.2013 г. - 21.06.2013 г.

Забележка на автора:Внимание!Всякакво съвпадение на реално съществуващи имена,лица и събития е напълно случайно!Моля това да се има в предвид от всички читатели на творбата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!