biggeorge Lyrics

вторник, 5 март 2013 г.

Десет неща!

Десет неща!
 
от Джордж Файърбърн
(George Fireburn)

Десет неща,които си мислех преди пет години:

1. В Интернет ще намеря приятели.
2. В Интернет ще намеря любовта на живота си.
3. Чрез Интернет ще стана богат.
4. Интернет е пълен с добри и честни хора.
5. В Интернет всички казват истината.
6. В Интернет не може да ти се случи нищо лошо - няма как да пострадаш физически или психически.
7. Интернет е мястото,където можеш да си правиш каквото си искаш.
8. С Интернет животът е приятен.
9. В Интернет съм напълно анонимен.
10. В Интернет мога да бъда себе си.

Явно съм бил оптимист!

Десет неща,които си мисля днес:

1. В Интернет няма да намеря приятели.
2. В Интернет няма да намеря любовта на живота си.
3. Чрез Интернет ставам все по-беден.
4. Интернет е пълен със зли и нечестни хора.
5. В Интернет всички говорят лъжи.
6. В Интернет могат да ти се случат много лоши неща - можеш да пострадаш и физически,и психически.
7. Интернет не е мястото,където можеш да си правиш каквото си искаш.
8. С Интернет животът е гаден.
9. В Интернет не съм напълно анонимен.
10. В Интернет съм себе си,но никой не ми вярва.

Явно съм станал реалист!

Десет неща,които ще си мисля след пет години:

1. В реалния свят няма да намеря приятели.
2. В реалния свят няма да намеря любовта на живота си.
3. В реалния свят ставам все по-беден.
4. Реалния свят е пълен със зли и нечестни хора.
5. В реалния свят всички говорят лъжи.
6. В реалния свят могат да ти се случат много лоши неща - можеш да пострадаш и физически,и психически.
7. Реалния свят не е мястото,където можеш да си правиш каквото си искаш.
8. В реалния свят животът е гаден.
9. В реалния свят всички знаят кой съм.
10. В реалния свят съм себе си,но никой не ми вярва.

Явно ще стана песимист!

05.03.2013 г.

2 коментара:

  1. Анонимница8 март 2013 г. в 12:03

    Ами, че ти си си песимист откакто те познавам:)
    Един съвет от мен - лиши си от големите очаквания, било то в интернет или в реалния живот и така ще оценяваш повече хубавите неща, които ти се случват и на двете места:)

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм песимист,само виждам нещата такива каквито са! :)
    Разбира се,че имам големи очаквания - все пак очаквам много неща от живота си,не мога да гледам ден за ден,час по час. ;)
    А и когато очакванията ми се сбъднат усещането е много приятно. (sun)

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!