biggeorge Lyrics

понеделник, 4 февруари 2013 г.

Манипулирани ли сме?

Манипулирани ли сме?
Тема за политическата байганьовщина!

През последните няколко години непрекъснато излизат нови и нови причини,поради които трябва да мразим някого - цигани,турци,помаци,ислямисти,македонци ... кой ли не.
Проблемът е,че българите така са се вторачили в циганите и турците и техните действия или бездействия,че не виждат собствените си проблеми - бедност, безработица, корупция, беззаконие, политическа некомпетентност.
А глупостите,който разни хора с неясен произход вършат са именно за това - за да дразнят хората и да им отвличат вниманието от реалните проблеми.
Затова се подклаждат етнически вражди и национализъм - когато едно управление е слабо,то използва тези инструменти,за да манипулира хората за кого да гласуват и как да реагират в определени ситуации.
А гласът на разума е заглушен,за да не могат да бъдат провалени плановете на управляващата върхушка.
Циганите са неграмотни и бедни - следователно са лесно манипулируеми.
За няколко лева ще направят каквото им кажеш - така партиите използват простите хора за сложните си цели.
Турците не са неграмотни,но са обидени на държавата,която се отнася с тях като с чужденци в собствената им родина - те ако се чувстваха турци отдавна щяха да са емигрирали в Турция.
За да са тук значи все още обичат родните си места(по-общо България!).
Помаците също са българи,но на много хора им се иска да ги направят някакви други барем успеят да ги накарат да се вдигнат на бунт срещу централната власт и да подкладат един псевдо-косовски проблем.
А ония ислямисти в Пазарджик - на тях им плащат,за да се правят на луди.
Ако парите секнат всички новопостроени джамии в България ще останат празни,а вярата в Аллах рязко ще изчезне в правоверните мюсюлмани.
Всичко е пари,всичко е политика.
За съжаление има много прости хора,които ще се вържат на тези номера и ще има излишно пролята кръв,и излишни жертви,и плачещи майки,и проклинащи бащи,и Бойко ще се прави на спасител,а Цецко ще гарантира сигурност ... и кервана ще си върви,а кучетата ще си лаят.
На никой не му пука за обикновените хора,които искат само работа и спокойствие.
Точно това не могат да ни дадат политиците,затова и се кладат етнически вражди и национализъм.
А проблема с Македония е толкова изсмукан от пръстите,че няма накъде повече.
Сърбоманските политици искат завинаги да управляват тази територия и ще направят всичко възможно Гърция и България да спрат БРЮМ по пътя и към ЕС и НАТО,докато през това време обикновените македонци искат само работа и спокойствие.
Защо политиците са неспособни да дадат това,което народа иска?
Ето това е въпроса,който трябва да си зададем,а не да се чудим дали циганина,който ни е откраднал колелото го е направил,защото мрази българите или просто е искал да нахрани децата си вечерта(или пък да се напие като смок!).
Бил съм сред турци - не са ми правили нищо лошо.
Бил съм сред цигани - не са ми прави нищо лошо(е,по между си се биеха,но мен не ме закачаха!).
Бил съм сред помаци - не са ми правили нищо лошо.
Не съм ходил в Македония,но съм сигурен,че ако отида сред обикновените хора никой няма да ми направи нищо лошо.
Бил съм и сред българи ... няма да казвам дали са ми правили нещо лошо,само ще си замълча.
За българите или добро,или нищо.
В моя случай - нищо.
Ако някой изглеждащ като циганин,турчин,помак или македонец тръгне да ми прави нещо лошо ще знам,че в съзнанието си е чист българин.
Ако някой,който изглежда като българин,говори като българин и се държи като българин ми направи добро ще знам,че този човек в съзнанието си е чужденец,а не българин.
Пример за това,че българите не са читави хора са ГЕРБ и компания.
Те правят добро само на себе си - по типично байганьовски начин.
А през това време обикновените хора се гърчат в собствената си слуз с надеждата да оцелеят още един ден,още една седмица,още един месец,още една година.
В момента всички програми за работа са спрени,но като наближат изборите ще ги пуснат,че и нови ще открият,за да могат да покажат на народа колко много мислят за него.
Нарочно се бави довършването на АМ "Тракия" и "Дунав мост 2",за да може откриването им да съвпадне с предизборната кампания и Бойко да стане Герой Номер Едно на капиталистическия труд.
Едновременно с това Бойко ще скръцне със зъби на макетата и те горките ще се насер@т от страх.
Добре,че е той,иначе слънцето нямаше да изгрее.
Да се свети името му,Б. Б.(Бог Бойко)!
А през това време корупцията ще се шири на национално ниво,съдебната система ще симулира,че има справедливост и че раздава правосъдие,полицията ще ги хваща,а след това ще ги пуща,за да имат утре какво да работят,а медиите ще лижат задници до посиняване.
Престъпниците ще престанат да извършват престъпления,защото криминалните им деяния ще се превърнат в законен бизнес.
Потърпевши от всичко ще бъдем обикновените хора,които ще трябва да носим на гърба си всичката простотия,с която политиците ни заливат през медийните си рупори.
И кажете ми сега не сме ли изманипулирани какво да мислим и какво да правим,кога да действаме и кога да бездействаме,кого да мразим и кого да обичаме,как да избираме и какво да избираме?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник:Манипулирани ли сме?

7 коментара:

  1. Съгласна съм с теб, че хората са манипулирани, за да действат и мислят за целите на политиците. Така е било откакто свят светува. Римската максима " дай на народа хляб и зрелища" се използва успешно и у нас, само, че политиците са премахнали "хляба" и са останали само "зрелищата". На въпроса ти "Защо политиците са неспособни да дадат това, което народа иска?", обяснението е много просто: защото не са компетентни! Това са едни изключително неграмотни, необразовани и ограничени хора. Не съм чула някой от тях да е получил образование по публична администрация, управление, стратегическо управление и вземане на решения, градоустройство и други полезни неща, които се учат в университетите по света, че и у нас. Само за пример - премиера ни е пожарникар, а кметицата на София е филолог по руски. Те разбират от управление, колкото аз разбирам от ракетно инженерство. Такива хора ( некомпетентни в това, което вършат) са много лесно малипулируеми. Те не знаят как да постъпят, когато вземат отговорни решения ( а то всичките им решения са отговорни!) и се съветват с някакви там уж по-компетентни експерти, които от своя страна изпълняват нечии чужди интереси. От там идва големият проблем. Ако политиците ни бяха по-компетентни в дейността си, те хем щяха да си вършат сносно работата, хем пак да си лапат, каквото остане за тях. Така е в цял свят. Не мисли, че политиците във Великобритания, или САЩ или Китай са много честни и съвестни. И там са корумпирани, но с тази разлика, че хората са компетентни. Знаят как да крадат без да ги хванат и без народа да забележи, защото са дали на народа хляб. А на него друго не му трябва на този етап.

    ОтговорИзтриване
  2. Не мога да се съглася с теб относно мнението ти за циганите. Това е най-крадливото и долно племе, което някога е обитавало Балканския полуостров. Онези там хуни, готи и т.н. пасти да ядат в сравнение с циганите. Това, че ти лично не си имал проблеми с тях не означава, че са такива, каквито ги описваш. Отиди в някое село в северна или южна България, където има цигани и питай хората дали си живеят мирно и спойно с тях. Щом се стигна дотам Бойко да плаща на охрана да охранява черешовите насаждения в Кюстендилско миналата година от набезите на циганьорите, смятай докъде сме го докарали. Много е лесно за човек, който е далеч от вилнеещите орди мангали да си живее мирно с тях и да няма конфликти. Обаче на мен като ми отсякоха половината дървета в парка и ми изгориха беседките и шезлонгите и пейките и им поемам майчинството, здравните и помощите с данъците, които плащам, никак не ми са ми симпатични! И наистина много съжалявам, че Хитлер не спечели Втората световна - щеше да ни спести много ама много проблеми! Това с циганьорите наистина е сериозен проблем и става още по-сериозен с всеки изминал ден, когато българите се топим като нация, а циганите стават повече и повече. И когато няма да има достатъчно работещи хора, които да ги изхранват и издържат с данъците си, ще се стигне до гражданска война и наистина ще има жертви. Затова спешно трябва да се предприемат мерки срещу циганската инвазия! Аз съм за по-драстични, но тък като сме в ЕС това засега е невъзможно, поне официално.

    ОтговорИзтриване
  3. Съгласен съм с теб за политиците и тяхната некомпетентност.
    Но дори и в Парламента и Министерския съвет да влязат компетентни хора,те бързо ще бъдат покварени от старите политици.
    Неизбежно това ще се случи с всеки,който се забърка в политическата помия.
    А за другото ... всеки ден при мен идват цигани.
    Според мен от циганин до циганин има разлика.
    Тези,които създават проблеми в цяла България и в ЕС са по-скоро малцинство сред самите цигани,но просто са по-агресивни и се набиват в очите на хората.
    Ето при мен идва една много сладичка циганка - ама е като мини-бонбон,душичка!
    Мисля си следващия път като дойде на подпис да й дам телефона си и да я каня да излезем на среща.
    Сигурно ще се зачудиш защо не поканя някоя клиентка-българка на среща и да й дам телефона си ... до днес съм си дал телефонния номер на над 100 жени и момичета и никоя още не ми се е обадила.
    Активно се свалях на стотици клиентки от всякаква възраст и ... нищо.
    Затова сега ще мина на циганки и туркини.
    Ако и с тях няма положителна развръзка ще се пробвам с някоя извънземна. :D

    ОтговорИзтриване
  4. Не мога да се съглася с теб, че и компетентните хора ще бъдат покварени от политиката. Тогава какъв изход виждаш ти? Аз мисля, че има много достойни и образовани хора, които не биха се поддали на манипулации. Не мога да си представя, че нация, която е родила хора като Левски, Ботев, Раковски и хиляди други герои с непоклатим морал, вече е толкова деградирала, че не могат да се намерят 200 човека, които да си вършат съвестно работата.
    За циганите също не мога да се съглася. Според мен е обратното на това, което казваш. Единици са възпитаните, работливи и интелигентни цигани. Наистина единици. Дори аз все още не съм срещала такива, но се надявам да съществуват там някъде в морето от циганска напаст.
    Замисли се твоята циганка мини-бонбон, която идва при теб за подпис дали изобщо има образование над основното? И защо е без работа? Дали пък не е защото не умее нищо и я мързи да работи?! То нали има балами българи, които й плащат обезщетение...да не е луда да работи. Днес гледах по телевизията интервюта с едни млади циганки. Бяха доста по-млади от мен, а вече бяха женени с деца и се похвалиха, че имат основно образование. Обясни ми как хора с основно образование създават деца и се грижат за тях?! Защото аз не мога да си го обесня. Хора с по няколко висши образования и научни степени не могат да създадат деца, защото нямат финансовата възможност да ги отгледат. Как пък тези млади циганки, които не знаят и таблицата за умножение, са толкова добре платени, че да си издържат децата? В Европейска държава, където средното образование е безплатно, човек, който с едно основно образование се опитва да гради бъдеще за себе си и децата си, които създава, е абсолютно безотговорен и би трябвало да е дори подсъдим според мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Пожелавам ти успех в срещата с цигането, ако се осъществи. Ще ти е нужен, тъй като едва ли ще имате общи теми за разговор, а и езиковата бариера е сериозна :D По-добре й уреди среща с някой кроманьонец, който повече ще й приляга на интелектуалното ниво - жалко, че вече не се срещат:(
    "Активно се свалях на стотици клиентки от всякаква възраст и ... нищо." - хм, сериозно започвам да се притеснявам за твоите предпочитания. Мислех, че имаш поне някаква възрастова граница :)
    Наистина смятам, че с извънземна повече ще ти провърви, отколкото с цигане. Ако се ориентираш натам ще те свържа със сестра ми, защото аз вече съм ангажирана с едно извънземно:)

    ОтговорИзтриване
  6. Попаднеш ли сред политици рано или късно радиацията им те променя и ставаш като тях.
    Затова всеки попаднал в Парламента става изрод.
    Дори и да се намерят 240 нормални хора всички други,които ще ги заобикалят ще бъдат ненормални - администрацията, кръговете от бизнесмени, местните и чуждестранните инвеститори.
    В крайна сметка парите покваряват.
    А България не е бедна държава,както се опитват вече 20 години да ни убедят.
    БВП е около 100 милиарда долара.
    Това са много пари.
    Дори и ангел ще се главозамае ако види толкова пари,а какво остава за 240 човека.
    Затова трябват хора с много здрава психика,които да не мислят за себе си, а за държавата и за народа.
    Защото депутатството е работа за 4 години, а не за цял живот.
    Хей,това е идея - трябва да пишем до парламента да въведат ограничение един човек да не може да става депутат повече от веднъж в живота си.
    Така на всеки 4 години ще влизат чисто нови хора в парламента.
    Готина идея,а?
    Ще я предложим като станем Президент и Вицепрезидент. ;) :D

    ОтговорИзтриване
  7. Чакай, чакай, тя не е циганка от казаните, тя е 3-4 поколение, дядо й е циганин, а всичките й други предци са българи.
    Много свястно и мило момиче е, умна е, но е бедна.
    Така че ще видим какво ще стане.
    Може би нищо няма да стане!
    ...
    А-а-а, чакай малко!
    Аз не се свалям на всякакви жени.
    Само на жени/момичета от 18 до 35 години и да са такива,че да ми/ме харесват. :)
    А за извънземното ... ти си първата,която ми предлага да ме запознае с някоя, ще помисля над предложението ти.
    Това ме изумява, сега ще си запиша датата, защото за мен това е паметен ден! :D

    ОтговорИзтриване

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!