biggeorge Lyrics

неделя, 8 май 2011 г.

Труда - универсалното превъзпитателно средство!

Труда - универсалното превъзпитателно средство!

Брутна заплата - 350 лв.
Нетна заплата - около 280 лв.
Скоро ще си взема първата заплата ... Изображение
Работата е тежка ... изисква много физически усилия,но поне има с какво да се занимавам и да запълвам дните си.
Тази седмица,която идва ще ми е първата петдневна работна седмица. Изображение
Направо не знам как ще я изкарам ... истината е,че не мога в началото на седмицата да мисля за края й,защото имам чувството,че той никога няма да дойде.
Опитвам се да мисля ден за ден,час за час,минута за минута.
Фокусирам се над работата си,опитвам се да не гледам много често часовника си,старая се да не мисля за болките,който изпитвам,гледам да си намирам работа и да не стоя за много дълго време на едно място,защото работния ден минава по - бавно,когато бездействам.
Трябва да си лягам навреме,за да съм в състояние да работя по цял ден,защото ако не съм концентриран има вероятност да се върна с някой пръст по - малко или с един крак,или с пукната глава ... или без глава.
Но в края на седмицата съм като смазан.
Мисля си,че ако глутница маймуни ме пребие от бой ще се чувствам по - добре,отколкото в петък вечерта,на края на работната седмица.
Парите ... не ми пука за парите.
Искам да се чувствам щастлив от работата си,а не сутрин,докато пътувам към предприятието да си мисля,че хубаво метеорит да се забие в мен и в маршрутката ... и да ме отърве от мъките ми.
Трябва да си намеря друга по - безопасна работа.
Миналата седмица щях да се ослепя,докато заварявах,да си смачкам пръста с чука,да си пукна главата в повдигащия плот,да строша машината,защото я пуснах на твърде бързи обороти,да обезглавя един от колегите ... по невнимание,да падна в една седем метрова дупка,докато вадех изтърван от мен детайл,да се простудя и да завъдя перманентна хрема и кашлица,да повредя крана,докато пренасях товари насам-натам.
Не се оплаквам,просто разказвам за какво получавам тези 350 лева.
Заслужил съм си всеки един лев от тази заплата.
Парите ми са малко,но поне знам,че са изкарани с честен труд.
Голямата хвалба ... на кой ли му пука ... но вечерно време,когато заспивам съвестта ми е чиста и ми трябват само няколко секунди,за да потъна в царството на Морфей.
Приемам работата си като изпитание - на волята,на тялото,на ума,на характера,на душата и на сърцето.
Обичам да съм победител и винаги давам всичко от себе си,за да достигна финала - затова колкото и да ми е трудно не мисля да се предавам,пък каквото ще да става.
Естествено не искам да работя цял живот тази ... каторга,но ще се възползвам от възможността,която имам,за да натрупам опит - а както знаем всеки опит е полезен.
Исках да работя,но с ума си - той е най - силното ми оръжие.
Сега обаче калявам тялото си ... и чета практическото ръководство "Как се каляваше стоманата"(буквално,защото работим със украински стомани Изображение !).
Защо разказвам всичко това - тази вечер гледах един клип и когато оператора на АЕЦ "Чернобил" отиде в закусвалнята на централата и каза,че се лекуват с храната,която ядат(стана ми мъчно за човека и го съжалих,не му е лесна работата! Изображение ) ... това ми напомни на моя обяд(който всеки ден чакам с нетърпение! Изображение ) ... след като се наям усещам,че имам повече сили да продължа да работя.
Всеки ден ни дават по едно кисело мляко за подсилка на организма - жалко е,че киселото мляко не е истинско кисело мляко(което наистина е полезно за човешкия организъм).
Но и това е повече от нищо.
Понякога си мисля,че животът(или съдбата) има чувство за хумор ... или може би Господ има чувство за хумор,кой знае ...
Преди десет години си нямах и идея какво ще работя един ден ... баща ми винаги е работил такава физически тежка работа и никога не съм си позволявал да харча с лека ръка парите му ... но след като започнах да работя това ... най - накрая успях истински(на 100 %!) да оценя всичко,което е правил през годините за нас ...
Тази работа действа много превъзпитателно ... според мен,ако накарат всички престъпници само за няколко месеца да поработят истински(като мен сега!) ще им мине желанието и за крадене,и за убиване ... и за всичко!
Дори ще е много хубаво и политиците да побачкат малко ... като пренесат на ръце няколко тона стоманени профили(всеки един тежи по 40 кг.) ще са по - отговорни в работата си - нито ще крадат народните пари,нито ще вземат комисионни,нито ще се занимават с далавери.
Вместо парламентарни ваканции - работа по строежите,полята и горите ... както го е казал народа:"Залудо работи,залудо не стой!".Изображение
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Източник:Труда - универсалното превъзпитателно средство!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!