biggeorge Lyrics

сряда, 8 септември 2010 г.

Любовта на вълците (само за мъже)

Любовта на вълците (само за мъже)

Новото разбиране на един мъж за отношенията му с жените
От анонимен автор


    Има една поговорка, която гласи: „Умният се учи от чуждите грешки, а глупавият – от своите собствени.” Статията, която в момента четете, се отнася именно до тази сентенция. Искам да споделя с вас някои неща относно момичетата и взаимоотношенията с тях; неща, които научих по болезнен начин - от собствените си грешки. Изведох десетина причини, поради които реших да се въздържам от секс преди брака:

    Причина #1:Вече разбрах, че сексът не е това, за което го представят.

    Спомням си, че през студентските си години периодично страдах от преживяване, което наричах „любовен махмурлук”. На сутринта след всяка нощ, прекарана с момиче, усещах празнота. Това е нещо, което не го показват по филмите, но в реалния живот се случва много често. Всеки път след секс аз чувствах празнота, дори вина.
    Беше ми доста странно, че страдах от този „любовен махмурлук”, тъй като през тези години сексът беше моят „бог”. Като мъж, това бе основната мисъл, с която ставах и лягах. И така, може би си представяте, че да правя секс би било напълно удовлетворяващо за мен – върховният подвиг в култа към моя „бог”. Но въпреки това, на сутринта често усещах липсата на това удовлетворение.
    Имали ли сте подобно преживяване? Някога страдали ли сте от „любовен махмурлук”? Ако е така, би трябвало да се поспрете и да се запитате: „Защо става така? Защо толкова необходимият за мен секс ме оставя с такова неприятно усещане за празнота?”
    Спомням си, че тази празнота ме объркваше. После заключих: „Май просто имам нужда от повече секс, това е.”  (Често разсъждаваме по подобен начин за нещата, които напразно се надяваме да ни удовлетворят. Например купуваме си колата, за която винаги сме си мечтаели, но след време тя вече не е „супер яка”, а просто „хубава” кола. Вместо да осъзнаем, че в действителност една кола не може да ни донесе удовлетворение, правим грешката, мислейки си: „Е, предполагам, че тази не беше точната кола. Друга май ще ми донесе повече удовлетворение.”)
    Но чувството за празнота така и не си отиваше. И така, най-накрая стигнах до извода, че сексът извън брака не заслужава похвалите, които му приписват. Не е това, което филмите показват. Ако беше така, щеше да е напълно удовлетворяващ. Нямаше да я има празнотата.

    Причина #2:Сега искам да уважавам жените повече.

    Открих, че момичетата често не осъзнават напълно какво става, когато нещата опрат до секс. Тяхното виждане в тази област е много по-различно от това на мъжете. Често момичето ще оправдае интимните си взаимоотношения, казвайки: „Но аз го обичам”, дори и да не й се иска да преминава през всичко това. Защо се получава така? Казва се, че: „Жените използват секса, за да получат любов; а мъжете използват любовта, за да получат секс.”
    Ето как стоят нещата: момичето си представя, че един ден ще се омъжи за това момче или че поне ще има дълготрайна връзка с него; момчето си представя всичко онова, което иска да прави с момичето, преди да отиде и да разкаже на приятелите си за това. И докато нещо вътре в нея й казва, че това е правилно, нещо вътре в момчето му казва точно обратното, но въпреки това той продължава. Защо? Заради физическото удовлетворение, без съмнение, но си мисля, че и заради още нещо: това го кара да се чувства мъж. Това е важно за неговото самочувствие, за неговия имидж пред момичето и приятелите му.  Но тук се натъкваме на парадокс изпълнен с ирония, защото какво му е мъжественото на това да мамиш една жена?
    Открих, че когато уважаваш една жена, ти уважаваш самия себе си. Защо? Защото когато не го правиш, един ден съжаляваш и съжалението трае много по-дълго от удоволствието. Във филма „Роб Рой” главният герой казва: „Честта е дар, с който мъжът дарява самия себе си.” Когато уважаваш една жена, като вършиш това, което дълбоко в себе си знаеш, че е правилно (т.е. което е най-добро за нея), ти уважаваш самия себе си и се застраховаш от дълготрайна вина и съжаление.

    Причина #3:Това е нечия друга съпруга!

    Ето какво имам предвид: повечето момичета, с които съм спал, вече са съпруги на други мъже. Когато се поставя на мястото на онези мъже, ми се иска да не бях правил това, което съм направил. Всъщност, иде ми се да си забия един юмрук заради това, което съм извършил.
    Не е нужно да казвам, че когато се оженя, никак няма да ми се нрави идеята някой друг вече да е спал с жена ми. А на вас? Ще ви бъде ли приятно, ако някой вече е бил със съпругата ви? Ако си имате приятелка сега и не ви харесва това някой друг да е спал с нея, помислете си колко по-силно би било това чувство, когато един ден става въпрос за съпругата ви.
    Може да стигнете и по-далеч в разсъжденията си. Това момиче е нечия дъщеря. Ами ако беше моята дъщеря? Или ако ми беше сестра? Бих ли искал някой тип като мен да се възползва от нея? Със сигурност - не! Вече гледам на момичетата по друг начин. Те са нечии други бъдещи съпруги, нечии други дъщери, сестри и т.н.

    Причина #4:Сексът унищожи най-добрите ми взаимноотношения.

    В университета имах приятелка – момичето на мечтите ми. С нея никога не ми беше скучно. Напълно си „пасвахме”. Въздържахме се известно време и после, естествено по моя инициатива, започнахме да спим заедно.
    Сексът скоро се превърна в основата на взаимоотношенията ни. Престана да ми се иска да я опознавам в какъвто и да било друг аспект. И вместо да започнем да се сближаваме повече, започнахме да охладняваме един към друг. Това имам предвид, като казвам: „сексът унищожи най-добрите ми взаимоотношения.” Хората могат да общуват помежду си на най-различни нива – емоционално, интелектуално, физическо и духовно. Но когато с приятелката ми започнахме да общуваме главно на физическо ниво, то ограби общуването ни на другите нива. В резултат на това връзката ни като цяло започна да се разпада и накрая скъсахме. Все още можехме да сме заедно, ако не бяхме избързали с някои неща… По-точно, ако аз не бях избързал.
    Виждал съм това да се случва с безброй връзки. Не само мои, но и на други хора. И си мисля, че има причина за това:

    Причина #5:Сексът преди брака разрушава другите аспекти на връзката.

    При мен две неща неминуемо се случваха след секс с някое момиче: 1) загубвах уважението си към момичето (въпреки че не исках); 2) тя загубваше доверието си в мен (въпреки че не искаше).
    Не знам защо се получаваше така. Знам само, че всеки път то неизбежно се случваше. Може би просто е „програмирано” да става така. Но едно нещо е сигурно: Не съм единичен случай. Виждам това да се случва навсякъде около мен. Познавам много хора, които имат доста семейни проблеми, поради това, че са правили секс преди брака. Встъпват в брак без капка уважение и капка доверие един на друг – две абсолютно необходими неща за един здрав брак.
    Познавам една двойка младоженци, които правят секс по-малко от веднъж месечно, поради това, че той не я уважава и тя го знае и не му се доверява, затова и не иска да му се отдава. Много е тъжно, но се среща по-често, отколкото можете да си представите. Но никой не говори за тези неща публично. Телевизията и филмите, показващи двойки, които правят секс преди брака, никога не споменават за този проблем. Сякаш никой не иска да признае, че това се случва, въпреки че този проблем е реален факт.

    Причина #6:Въздържането от секс с бъдещата ми съпруга преди брака, ще направи секса след брака по-добър.

    Защо? Защото ще встъпя в брачни взаимоотношения с уважение към нея от моя страна и с доверие към мен от нейна страна. Научил съм вече, че ако едно момиче няма доверие на момчето, тя не иска да му се отдаде напълно. Дълбоко в себе си тя не се наслаждава на времето, прекарано с него.
    Тъй като „жените използват секса, за да получат любов, а мъжете използват любовта, за да получат секс”, ето защо става така, че една двойка решава да прави секс преди брака. Момичето го прави, за да поддържа връзката. Момчето го прави, защото го желае /желае го дори повече от самата връзка/. Тогава, след брака, жената е получила каквото е искала: обвързване от страна на мъжа. Така че вече няма нужда да използва секса, за да  получи това обвързване. Най-вероятно макар и подсъзнателно тя съжалява за това, че са спали заедно преди брака и затова сексът за нея вече не е толкова важен. А мъжът – който не цени жена си, пак поради причината, че я е имал преди брака – все още иска секс, но не като спойка между него и съпругата му. За него това е просто задоволяване на физическа потребност. Ето защо сексуалният живот след брака е посредствен за толкова хора.
    Не си измислям тези неща. Виждам всичко това да се случва постоянно. Противоотровата: въздържането от секс преди брака ще даде на мъжа повече уважение към съпругата му, а на жената – повече доверие в съпруга й. В следствие на това те ще имат по-добър и по-чест секс, защото ще се уважават и обичат по-дълбоко.

    Причина #7:Въздържането от секс с други жени означава по-добър секс в брака.

    Сексът, дори когато го наричаме „случаен”, е тайнствено нещо, което предизвиква дълбока привързаност между хората. Проблемът е следният: колкото повече се привързвам към различни момичета, толкова по-трудно ще ми бъде да се привържа към бъдещата си съпруга. Това е като парче тиксо – колкото повече го залепваш към различни повърхности, толкова повече то губи способността си да се залепва. И след известно време съвсем не може да се залепи за нищо.
    Ако се привързвам към други момичета преди брака, един ден няма да мога да се привържа към съпругата си. Няма да я ценя така, както иначе бих могъл, и в резултат на това няма да мога да я обичам така, както иначе бих могъл. Сега всеки изминал ден, в който аз оставам верен на бъдещата си съпруга, прави взаимоотношенията ми с нея по-добри.
    Замисляли ли сте се, че културата ни заклеймява изневярата, и в същото време без проблем оправдава предбрачния секс, независимо с един или повече партньори? Каква ирония! Ако извадите елемента време от уравнението, предбрачният секс става равен на изневяра. Можем да си представим колко пагубно ще повлияе изневярата на едни брачни взаимоотношения, а всъщност предбрачният секс причинява почти същите щети. Той вреди сериозно на потенциалната връзка между мъжа и жената в брака.

    Причина #8:Не е необходимо да спя с някоя жена, за да разбера дали сме „сексуално съвместими”.

    Сексът би трябвало да допълва една връзка, а не да е най-важният й аспект. Ето какво открих: Предполага се сексът да е „глазурата на тортата”, когато връзката се развива добре във всички други аспекти. Стигнал съм до извода, че сексът ще е добър, ако и останалата част на връзката върви гладко. Ето защо за мен сега не е необходимо да спя с бъдещата си съпруга, за да разбера дали сме сексуално съвместими. Ако се разбираме във всяка друга област, тогава и сексът ни ще бъде добър.
    В тази връзка трябва да кажа и още нещо. Другото, което съм „открил”, е че ако сексът се превърне в определящия фактор за една връзка, резултатът от това най-вероятно ще е посредствен секс. Помислете за момент. Ако постоянно поставяте сексуалните си взаимоотношения под микроскоп и ги преценявате, като съдите за връзката си спрямо тях, то тя е обречена. Това е като да попаднеш в затвора. Поробен си от това, което би трябвало да ти дава свобода. Всъщност то ти поставя окови.
    Но когато се съсредоточите върху другите аспекти на връзката си, тогава сте свободни да имате по-добър сексуален живот, без да се стремите винаги към невероятни изживявания. (Понеже не винаги ще има такива.)
    Научих следното. Любовта съществува там, където има близост. А близостта съществува там, където има взаимно посвещение. Защо? Защото, за да се развива близостта, тя се нуждая от сигурност, а сигурността идва от наличието на преданост и вярност във взаимоотношенията. С други думи: Влюбването е позивът на сърцето да вземеш, докато любовта е посвещението на ума да дадеш. Влюбването и любовта трябва да вървят заедно. Човек не бива да се влюбва, преди да е готов да обича.

    Причина #9:Намерих нещо по-удовлетворяващо от секса.

    Знам какво си мислите: „Да бе, сигурно!” Но наистина е вярно. И всъщност в известна степен сексът ми помогна да открия това нещо. И то не е точно „нещо”, а „някой”. Това е Бог. Вероятно ви звучи малко пресилено и отвлечено, но не е така. Всичко си има смисъл. Бог ни е създал по такъв начин, че не бихме могли да бъдем напълно удовлетворени без Него. Той го е заложил в човешката природа, т.е. във всеки един индивид. Световноизвестният физик и математик Блез Паскал казва: „Във всеки човек има вакуум с „формата” на Бог, и само Бог може да го запълни.”
    Ето защо хората сменят професиите си, партньорите си, модата и т.н. -  поради това, че търсят пълно удовлетворение, те се разочароват от нещата и връзките, които не са успели да им го дадат. Изоставяме ги и се насочваме към нещо друго или някой друг, с надеждата, че този път ще открием това пълно удовлетворение. Но проблемът е, че никога не можем да го открием, докато не се обърнем към Бог, тъй като само Той може да запълни празнотата у нас.

    Причина #10:Бог ми е дал сила да се въздържам.

    Години минаха от последния път, когато спах с жена. Иска ми се да можех да кажа, че като цяло съм се въздържал до брака, но не мога. Наистина има много неща, за които съжалявам (и както казах преди, те траеха болезнено по-дълго от всяко моментно удоволствие, което съм изживявал). Съжалявам за начина, по който съм се отнасял към момичетата. Имах притеснения за стабилността на бъдещия си брак. Но Бог ми помогна да се справя с миналите си грешки и с притесненията си за бъдещето. Вярвам, че Той ми е простил и зная, че ме променя всеки ден…
    Вижте, Бог е създателят на секса, любовта и интимността като цяло. Създал ги е, за да им се наслаждаваме. Но това можем да изпитаме само, ако следваме модела, по който Той ги е проектирал. Бог не е „морализатор”. Той не казва: „Прави това” или „Не прави онова” без някаква причина. Когато каже: „Не прави това” (например въздържай се до брака), Той не го казва, за да ми покаже „кой е шефът”, а защото това е изцяло в мой интерес. Той го казва, понеже знае как ме е устроил като човек; знае кое е най-добро за мен и кое ще ми донесе пълно удоволствие. Това е като да имате кола с дизелов двигател, но да я карате на бензин – колата пак ще върви, но двигателят й много бързо ще се развали, тъй като на се ползва по предназначение.  
    Аз си поставих за цел да изследвам корените на любовта в Библията. Сега съм сигурен, че това, което открих там, ми дава по-добри шансове за бъдещия ми брак. И колкото и фантастично и пресилено да ви звучи, това е самата истина и тя следва безупречна логика.

    Заключение:

    Ако искате един ден да бъдете добър баща и съпруг, разковничето не е да намерите идеалната съпруга, нито да отгледате съвършените деца. Този, от когото трябва да започнете промяната, сте самият вие.
    Какво представлява истинският мъж? Той не прилича на вълк (някой, който се грижи само за себе си). Напротив, той прилича повече на овчар – човек, който се грижи за благополучието на другите.
    Не знам дали вярвате в Бога, но ето какво открих: За да мога да обичам истински и да бъда истински мъж, аз се нуждая от пример. Може би сте чели вече „Кама Сутра”. Е, помогна ли ви да обичате истински? Станахте ли истински мъж?
    Според мен най-добрият пример за мъж ни дава Библията. Там се казва, че Исус Христос е Бог, който е станал човек – с живот като нашия, с естество като нашето, с грижи и проблеми като нашите. Той е бил съвършен мъж и ни е разкрил точно какъв е Бог. Той е обичал безрезервно. На злото е отвръщал с любов. Омразата и подигравките на враговете си е посрещал с твърдост и непоколебимост. И от любов към човечеството, Той понася дори смъртта на кръста заради нас, без да отвърне със силата си на Бог.
    Но как можем и ние да станем истински мъже? Как от „вълци” да се превърнем в „овчари”? Като се обърнем към Него. Библията сравнява любовта на мъжа към жената с жертвоготовната любов на Бога към хората. Колко от вас са готови да пострадат заради приятелките си или заради съпругите си на кръста? Да, може би рицарят в нас ще се обади, когато те изпаднат в опасност. Но дали сме готови да пострадаме и заради техните грешки?
    Исус Христос е най-мъжественият мъж, който някога е живял. Хората рядко Му го признават, но е вярно. Той е и много повече от това.

    Източник:Любовта на вълците (само за мъже)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!