biggeorge Lyrics

понеделник, 12 октомври 2015 г.

Поклон пред гения Стив Джобс





На 5 октомври се навършиха 4 години от смъртта на Стив Джобс.
Тези дни най-накрая прочетох биографията му.
Намерих я в библиотеката.
Така се зарадвах като я видях, че я грабнах и хукнах да си я записвам, за да не я вземе някой друг.
Сега след като я прочетох се чувствам по един особен начин.
Сякаш съм открил нещо, което отдавна съм търсил.
Стив Джобс е променил компютрите, анимационните филми, музиката, мобилните телефони, таблетите и електронните книги.
Без неговото въздействие светът нямаше да е същият!
Знаех всичко това, но досега не осъзнавах какво е направил за развитието на технологиите.
Изключително съм впечатлен от житейския му път.
Да, той има недостатъци, но точно това го прави нормален, обикновен човек.
И едновременно с това е гений на гениите.
Комплексният подход, който прилага към създаването на всяко едно нещо е причината за неговия успех.
Защото е обърнато внимание на всеки детайл.
Ако същият подход се приложи към всяка една сфера от нашия живот, към всичко на този свят, то резултатите ще са в пъти по-добри.
Независимо дали става дума за образование, здравеопазване, сигурност или технологии.
Всичко може да се направи по-добре, ако се действа комплексно, ако проблемите се разглеждат от всички гледни точки, а не само от една.
Винаги съм се питал какво ли бих си говорил с Нютон, Максуел, Едисон или Айнщайн.
Затова сега след като приключих с четенето съжалявам, че не съм го познавал лично.
След 100 г.(когато съм на 130 г.) хората ще ме питат какъв човек е бил Стив Джобс, а аз ще им кажа: "Ами аз не го познавах лично!".
Голям срам!
Поне наследството му е още живо.
Чудя се обаче какво е бъдещето на технологиите според Стив Джобс?
Какво ни очаква?
Каква е следващата революционна стъпка?
Дали следващото откритие ще бъде изкуствения интелект?
Или ще общуваме с машините посредством мисълта си, без да използваме говор или писане?
Дали ще има обединяване на човешкия мозък с машините в един суперкомпютър?
Или просто ще правим нови версии на вече съществуващи технологии, защото няма кой да измисли нещо ново?

Нямам си и идея!
Мога само да гадая.
Но каквото и да е бъдещето на технологиите ще бъде страхотно, ако е създадено от Apple!
Единственото, за което съжалявам е, че никога не съм имал възможност да си купя някое от творенията на Стив Джобс.
Да, гледал съм филмите на Пиксар, но не съм имал възможност да бъда горд собственик на iPad или iPhone, или Mac.
Може би един ден и това ще се случи.

Поклон пред гения Стив Джобс



Благодаря ти, Стив!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Тук можете да напишете вашия коментар! Благодаря ви!